Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kolla på officiella hemsidan och LS kartan. Det står "RED COUNTY" istället för "RED COUNTRY"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 County är ett ord, så jag tror inte det är en felstavning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Lol, Jacker... lägg ner nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Engelskt uppslagsord county Svensk översättning grevskap; ungefär motsvarande län (substantiv) ett stort område som omfattar flera städer och som har visst självstyre eller ungefär litet ställe med rika idioter Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Sorry, jag trodde att det skulle va "Country". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Pinsamt för dig. *Closed* Hrmm krystat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ÄGD! Griimn, det måste inte vara rika personer som bor i ett län Det gör även du och jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nej det måste inte, men det stod att det kan betyda godsägare också så man vet ju inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nej, grevskap stod det. Inte godsägare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 read again Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 read again Du med, det står grevskap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jag läste på den andra jag... kan ju menas att nån äger skiten men tror inte det heller lär ju vara rött län det betyder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kolla på officiella hemsidan och LS kartan. Det står "RED COUNTY" istället för "RED COUNTRY"! Hahaha vad fel du hade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Vi gör alla våra misstag... Lås denna nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts