Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 min hotrod är ju så gott som klar, ska fixa hiarkin ordentligt och göra den spelbar nu... så ja kan ju smått börja på en ny bil... vill ha seriösa förslag på snygga bilar (inte nån trist volvo/saab eller dyl) förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Du kan ju bygga en Ford Sierra Cosworth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) hmm jag har blueprints (dåliga) på en batmobile old sån vill jag ha till vc du behöver inte göra den exakt men bygg om den lite BILDER: 1966batmobile Redigerad 23 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nja den var ganska ful, särskilt den överfeta julskinkan till spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) var det batmobilen eller cosworthen som hade en julskinka? aja Denna lilla kärra? http://www.smcars.net/forum/files/4356_1078144180.jpg /////////////////////////////////////////////////////////////////////////// http://www.smcars.net/forum/files/4356_1078144198.jpg http://www.1motormart.com/gallery/29isot01.jpg Redigerad 23 augusti, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 cosworthen... batmobilen är ju cool men den där gamla var jävla häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 OJ.. glömde säga att den hette Isotta Fraschini finns i massa variater gravbil, cupé, speeder, cab, halv cab, stål tak, venyltak.. så det e bara at välja men jag har bara blueprints på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 tycker den limousine liknande saken var snugg, ska kanske göra en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 har du börjat på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 upptäckt oerhört konstiga buggar på min rod... vissa vertices har delat på sej.. ska fixa det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 En mclaren M7a hittas HÄR tycker den e tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Gör en toyota supra. Den finns inte på mods.com. Det är en av dom snyggaste bilarna som finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Gör en toyota supra. Den finns inte på mods.com. Det är en av dom snyggaste bilarna som finns!! den finns i minst tre olika versioner redan, titta lite på gtagaming.com, gta3mods.com, codenamevice.co.uk m.m. Super Supra här på forumet har gjort någon himla snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 du kanse kan göra en monsterjam bana! skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 hade ju varit jävla coolt... man hade ju kunnat gör att monsterjam mod med en ny bloodringbanger bana och utbytta bilar till monstertrucks men jag kan bara göra models inte få in dom i gamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jo du har rätt.. Det va länge sen jag va på GTAmods.com. Såg inte att det hade kommit en supra. Fan va cool den är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Jo du har rätt.. Det va länge sen jag va på GTAmods.com. Såg inte att det hade kommit en supra. Fan va cool den är!!! hur går det Griimn ??? o tojo909, din länk till nån låt funkar inte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rt1000 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Du kan ju bygga en Ford Sierra Cosworth inte den vingen bara annars var den snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 hur går det Griimn ??? o tojo909, din länk till nån låt funkar inte ! Jag har gjort låten själv.. Men dom har tagit bort min hemsida för man fick visst inte ha mp3 filer där.. Nån som vet nån sida som är gratis och som man kan lägga upp mp3 filer på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 CORVETT!! snälla? eller kanske en rolls roys iuno, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts