Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Är ni sjuka i huvudet eller? Metallica är ju det bästa bandet i världshistorien Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 obs! VAR det bäste... nu e dom like sålda som stringtrosor åt fjortisar hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nej enligt mig är Iron Maiden det bästa.... Dem var stora på 80-talet precis som Motörhead, Mötley Crüe, Van Halen, Rainbow, Twisted Sister etc. etc. listan är lång...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Aktiva kanske men inte bra. Säger också W0rd! Gillar inte dom heller, bara drog dom som exempel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Det största felet med Gtasajten är att det ska hänga så jävla många förbannade rockare här och förstöra varenda topic som handlar om musik. Så fort någon nämner ordet "musik" i forumet så kommer långa utläggningar om vilka som är bäst av fucking Metallica och Guns n Roses. Topicen om vilken musik som skulle hamna på soundtracket förstördes totalt av alla sviniga rocknördar som skulle skriva uppsatser i forumet om varför Metallica är så otroligt fenomenala. Jag klarar fan inte av detta längre... Förresten ska ni snacka rock och GTA så hänvisar jag er vänligen till VC-forumet. San Andreas handlar om ren rak hiphop och inget annat. Kommentarer som "Är ni sjuka i huvudet eller? Metallica är ju det bästa bandet i världshistorien" eller "Nej enligt mig är Iron Maiden det bästa.... Dem var stora på 80-talet precis som Motörhead, Mötley Crüe, Van Halen, Rainbow, Twisted Sister etc. etc. listan är lång", får mig att frenetiskt gnaga mig i armen tills jag får blodförstoppning. Likförbannat kommer väl dessa efterblivna stackare fortsätta förklara varför rock är SÅ mycket bättre än hiphop och varför man ska lyssna på "death-metal" ist. för "heavy-metal". Som om någon någonsin brytt sig. Var snäll någon och skapa ett Rock-forum, så vi andra slipper ta del av deras äckliga och totalt ointressanta åsikter. Någon jävla måtta får det fan vara på det här stället... Tack på förhand! Och Fuck Metallica... Redigerad 23 augusti, 2004 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jaha så för att spelet handlar i stort sett om svarta så ska alla radiokanaler i hela delstaten vara hiphop??? lol @ u säger jag bara.... klart det ska finnas massor av musik lever ju inte bara svarta i en hel delstat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jaha så för att spelet handlar i stort sett om svarta så ska alla radiokanaler i hela delstaten vara hiphop??? lol @ u säger jag bara.... klart det ska finnas massor av musik lever ju inte bara svarta i en hel delstat Du verkar inte riktigt klar i huvudet du, du fattar inte vinkarna från VC och SA eller? VC var TYDLIGT rock inspirerat och SA är ren skär hiphop. Ni som gillar annan musik, deal with it. Jag håller med Spankdogg helt och hållet, vill ni prata musik, visst gör det men inte om vilka jävla metal band som är bäst utan nu gäller det SA. Då får man fan hålla sig till soundtracket och inte diskutera Guns n Roses texter eller Matalicas jävla bass spelare. VC var 80-tal, neon, rock och överklass SA är tidigt 90-tal, smog, hiphop och ghetto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Du ska veta att du har min fulla respekt Cappachino... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Metallica var typ bäst på 90 talet.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 OJ FÖRLÅT!!!! insåg inte att man inte fick ha en åsikt eller diskutera nåt i ett forum, man ska visst bara läsa vad alla andra skriver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Okej vart sa jag att du inte fick ha någon åsikt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Självklart min käre Griimn, visst man få diskutera saker i forumet. Sedan är det ju en fördel om det har något med ämnet att göra, men vad vet jag? Förresten vad gillar du bäst, nudlar med räksmak eller med kycklingsmak? Tänkte att vi kunde starta upp en djup diskussion om nudlar här i forumet... Redigerad 23 augusti, 2004 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ingenstans... som old red hade sagt, DUMBASS det finns hiphop kanal i vc om jag inte har fel, så varför får vi inte gissa vilka ROCKBAND som kommer i SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Det största felet med Gtasajten är att det ska hänga så jävla många förbannade rockare här och förstöra varenda topic som handlar om musik. Så fort någon nämner ordet "musik" i forumet så kommer långa utläggningar om vilka som är bäst av fucking Metallica och Guns n Roses. Topicen om vilken musik som skulle hamna på soundtracket förstördes totalt av alla sviniga rocknördar som skulle skriva uppsatser i forumet om varför Metallica är så otroligt fenomenala. Jag klarar fan inte av detta längre... Förresten ska ni snacka rock och GTA så hänvisar jag er vänligen till VC-forumet. San Andreas handlar om ren rak hiphop och inget annat. Kommentarer som "Är ni sjuka i huvudet eller? Metallica är ju det bästa bandet i världshistorien" eller "Nej enligt mig är Iron Maiden det bästa.... Dem var stora på 80-talet precis som Motörhead, Mötley Crüe, Van Halen, Rainbow, Twisted Sister etc. etc. listan är lång", får mig att frenetiskt gnaga mig i armen tills jag får blodförstoppning. Likförbannat kommer väl dessa efterblivna stackare fortsätta förklara varför rock är SÅ mycket bättre än hiphop och varför man ska lyssna på "death-metal" ist. för "heavy-metal". Som om någon någonsin brytt sig. Var snäll någon och skapa ett Rock-forum, så vi andra slipper ta del av deras äckliga och totalt ointressanta åsikter. Någon jävla måtta får det fan vara på det här stället... Tack på förhand! Och Fuck Metallica... HÅLLER MED TILL 100% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ni kan gärna gissa vilka band som kommer spela ukelele om ni vill men inte vilka trummor eran långhåriga favvo trummis har i sitt andra album Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) nä det är ju onödigt men vafan gnäller du på mig för? jag har bara sagt 1 sak Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Det största felet med Gtasajten är att det ska hänga så jävla många förbannade rockare här och förstöra varenda topic som handlar om musik. Så fort någon nämner ordet "musik" i forumet så kommer långa utläggningar om vilka som är bäst av fucking Metallica och Guns n Roses. Topicen om vilken musik som skulle hamna på soundtracket förstördes totalt av alla sviniga rocknördar som skulle skriva uppsatser i forumet om varför Metallica är så otroligt fenomenala. Jag klarar fan inte av detta längre... Förresten ska ni snacka rock och GTA så hänvisar jag er vänligen till VC-forumet. San Andreas handlar om ren rak hiphop och inget annat. Kommentarer som "Är ni sjuka i huvudet eller? Metallica är ju det bästa bandet i världshistorien" eller "Nej enligt mig är Iron Maiden det bästa.... Dem var stora på 80-talet precis som Motörhead, Mötley Crüe, Van Halen, Rainbow, Twisted Sister etc. etc. listan är lång", får mig att frenetiskt gnaga mig i armen tills jag får blodförstoppning. Likförbannat kommer väl dessa efterblivna stackare fortsätta förklara varför rock är SÅ mycket bättre än hiphop och varför man ska lyssna på "death-metal" ist. för "heavy-metal". Som om någon någonsin brytt sig. Var snäll någon och skapa ett Rock-forum, så vi andra slipper ta del av deras äckliga och totalt ointressanta åsikter. Någon jävla måtta får det fan vara på det här stället... Tack på förhand! Och Fuck Metallica... Du kan gott gnaga i din arm, men kalla mig inte efterbliven, jag tycker bara inte om när folk snackar skit om mitt favoritband Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nähä? Och vad ska du göra åt saken? (Förutom att lägga ut en mongoliserad utläggning om varför du skulle vilja kyssa Metallicas håriga arslen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 För att återgå lite till ämnet. Det här med bärgningsbilar är ju grymt, men det vore ännu coolare om det fanns lastbilar som transporterade bilar. Typ sånna här (även om den bilen kanske är lite "out of date"). Vore frächt om man kunde ta en runda och plocka upp lite schyssta bilar och sen köra på lastbilen på en färja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Okej, slut på musiksnack. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts