Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 - Bekräftade radiostationer: SF-UR, Flash FM, Hit Radio och K-Jah West FM. - Man kan hänga ner för samt klättra upp för avsatser. - Det är nu bekräftat att man faktiskt kan bogsera bilar med bärgningsbilen. - Man kan styra spårvagnarna. Taget dirket från GTAsajten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 K-Jah West FM. K-Jah från GTAIII i ny upplaga . Lyssnade väll inte så mycket på den kanalen men men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men Flash igen... Men bara dom inte spelar 80- tals nu med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Själv så är Flash FM min favoritkanal Roligt att man kan styra spårvagnarna och bogsera bilar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Roligt att man kan styra spårvagnarna och bogsera bilar Så slipper man riskera att skada dem när man kör dem till kranen för försäljning.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 W0rd. Och att köra spårvagn ska bli lärofullt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kommer bli hur grymt som helst o bogsera bilar... Hoppas det kommer en stor trailerlastbil som man kan ställa upp flera bilar på... Spårvagnar lär med bli rätt intressant... full fart i san fiero eller vad det hette... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 bra om ens bil har punka på alla däcken så kommer en bogser bil körande så hottar man ut föraren,och ja så är dagen räddad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kommer bli hur grymt som helst o bogsera bilar... Hoppas det kommer en stor trailerlastbil som man kan ställa upp flera bilar på... Spårvagnar lär med bli rätt intressant... full fart i san fiero eller vad det hette... kanske dom kan spåra ur också men en sak undrar jag... om man nu stylar sin bil fett och sen springer bort från den tror ni den står kvar som i MTA eller försvinner som i originalen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Men Flash igen... Men bara dom inte spelar 80- tals nu med... Klart flash fm ska spela 80-tals musik. Det ska ju finnas musik för alla. Själv gillar jag ganska mkt från 80-talet och de hade varit tråkigt om de endast funnits 90-talsmusik även om de självklart finns mkt bra från 90-talet också(främst rock,metal). Men jag tycker ju bara de är bra att dom har kanaler från 80-talet också. Blir ju mer varierande så. Dom hade ju flashback i 3:an också. Så dom spelar alldeles säkert 80-talsmusik på Flash. Man behöver ju faktiskt inte lyssna på den kanalen. Precis som att jag inte kommer lyssna så ofta på rappkanalerna men jag accepterar och förstår självklar att det är med i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Tar dom inte med nån rock/Heavy Metall kanal vet jag inte vad jag gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jepp det hade varit hemskt... hoppar det kommer SArock eller liknande för V:et stod väl för Vice? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Death Metal kanal is thx '_* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 death vet jag inte, det är ju bara en massa skrik och oväsen, sånt får ens öron att gråta... black metal eller bara vanlig heavy have varit bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Vilka Rock och Metal band var aktiva i början på 90- talet? Metallica är väl ett bra ex. Redigerad 23 augusti, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Guns N' Roses var väl rätt populära då... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Vilka Rock och Metal band var aktiva i början på 90- talet? Metallica är väl ett bra ex. Aktiva kanske men inte bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Aktiva kanske men inte bra. W0RD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Aktiva kanske men inte bra. W0RD här me... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DistortionSleep Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Håller med till 100%! Redigerad 23 augusti, 2004 av DistortionSleep Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts