CapoDiTuttiCapi Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Några bilder vet inte om ni har sett dom men jag kan inte se dom på gtasajtens bilder.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 det är från flashhemsidan det är därför... ganska coola ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) dem är heta även om dem finns på Sanandreas.com så e dem ju coola menade rockstargames.com/sanadreas så tokigt det kan bli ibland Redigerad 23 augusti, 2004 av samminen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) jag tror jag gjort en jätteupptäckt... kolla bilden där jag ritat hur kurvan går... på bilden ser man en stad i bakrunden och om den kurvan stämmer (?) så måste det vara en annan stad än SF kom igen, hylla mig som en gud nu!! Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ja fy faan det här e ju baltikum asså.... nästan så du borde göra en egen topic.... ( eller så snor jag bilden och säger att jag upptäckte det ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 men detta kan ju betyda 2 saker... antingen är sf större än det visas eller så ligger städerna äckligt nära varandra!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 LS menar du jooo det är jävligt trist om de ligger så nära varandra.... men det verkar konstigt om Rockstar lägger två städer så nära varandra.... I dont cknowv what the shit means maeäæn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) det bevisar väl tyvärr att den här kartan stämmer...lite halft .... http://web829.essen082.server4free.de/sasc...?tmp=1091481953 Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 det bevisar väl tyvärr att den här kartan stämmer...lite halft .... http://web829.essen082.server4free.de/sasc...?tmp=1091481953 det dära ligger väll under 'fanart'? eller...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nej det är en spekulativ map, altså stämmer den till en viss del hur man nu ska förklara... en tidning ritade av originalet så bra dom kom ihåg den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nej det är en spekulativ map, altså stämmer den till en viss del hur man nu ska förklara... en tidning ritade av originalet så bra dom kom ihåg den låssas ändå som att du sa att den kom från en fanart avdelning och fortsätter drömma om att san andreas är perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 använd den listrade bildtopicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts