Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Jag kom just att tänka på att phil som hjälper en med rånet i vc är samma kille som säljer vapen vid militär stället på gta 3. Nän mer som lagt märke till det? Redigerad 16 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 (redigerad) Här är Phil i VC: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/screenshot1.jpg Gär är Phil i GTA III: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload5/phil.jpg Inte så värst likt faktiskt Redigerad 16 november, 2002 av Ge ta a Vajs Sitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det skulle mycket väl kunna vara samma person, den ena bilden e ju från 80-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Ja men han ser ut att vara 30 på den första o 60 på den andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Ja men han ser ut att vara 30 på den första o 60 på den andra... han skulle kunna vara 40-50 år på den första bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Absolut inte 50... Min farsa e 50... så jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det skulle mycket väl kunna vara samma person, den ena bilden e ju från 80-talet. Jag vet......det ÄR samma person,som jag altid sagt.....i VC få Phil armen bortspränd.....i GTA III har Phil ingen arm SÅ DET ÄR SAMA PERSON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 han skulle kunna vara 40-50 år på den första bilden. max 35 på första...jag gissar på 30 som stell hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag vet......det ÄR samma person,som jag altid sagt.....i VC få Phil armen bortspränd.....i GTA III har Phil ingen arm SÅ DET ÄR SAMA PERSON Vadå han förlorade ju den i Vetnam kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Enligt GTA 3 bilden så är högra armen borta. Men på VC så sprängdes den vänstra armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Enligt GTA 3 bilden så är högra armen borta. Men på VC så sprängdes den vänstra armen. Han håller i ett vapen med högra armen på GTA3 bilden....och du säger den är bortsprängd?..Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Han håller i ett vapen med högra armen på GTA3 bilden....och du säger den är bortsprängd?..Hmm... I VC sprängs vänstra armen och i gta 3 saknas vänstra handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det här har inte med saken att göra men var hittar man poliskläderna sen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 I VC sprängs vänstra armen och i gta 3 saknas vänstra handen Jo det var ju just vad jag påpekade....hallå....läs mellan raderna....P.S. Det har hänt en grej idag som gör att jag kan verka mer aggresiv än vanligt(Det är jag också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Vadå han förlorade ju den i Vetnam kriget. i uppdraget the shotist har jag för mig att cam säger att phil tror han varit i kriget fasst han inte varit det......kommer inte riktigt ihåg vad han sa men jag uppfattade det så iaf....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jo det var ju just vad jag påpekade....hallå....läs mellan raderna....P.S. Det har hänt en grej idag som gör att jag kan verka mer aggresiv än vanligt(Det är jag också) ja....men jag ville bara konstatera att detär så....då behöver ingen tjata om den nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Jag är helt säker på att det är Phils vänstra arm som saknas när man gör uppdraget åt honom på millitärstället i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 ja....men jag ville bara konstatera att detär så....då behöver ingen tjata om den nå mer Och dessutom heter båda(Alltså samma person)Phil Cassidy..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 fan va smart du e!!!! de e klart de e han!! har ingen gjort missonet nŠr phil e full o rŒkar sprŠnga bort sin arm!!?? och eftersom han alltid prata om vietnam sŒ ljuger han i ga 3 och sŠger att den blev bortsprŠng i "Nam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 fan va smart du e!!!! de e klart de e han!! har ingen gjort missonet nŠr phil e full o rŒkar sprŠnga bort sin arm!!?? och eftersom han alltid prata om vietnam sŒ ljuger han i ga 3 och sŠger att den blev bortsprŠng i "Nam" menar du mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts