Arman Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Till er som såg Simpsons i lördags kanske såg att det var ett helt nytt avsnitt... avsnittet heter "Treehouse of Horror XIV", med andra ord, "Halloween Special 14"... Nu betyder det att TV3 kommer att sända nya avsnitt av Simpsons... men frågan är när för att Simpsons kommer inte sändas mer på lördagar och söndagar! Ska granska saken... återkommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nice! Väldigt intressant! Jag märkte även imorse att de lagt in Simpsons på morgonen start 7.10 - 8.10 ( 2 avsnitt ). Så det var en glad nyhet, för en simpsonsälskare som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Igen kul nyhet för mig eftersom jag börjar 10 över 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nice! Väldigt intressant! Jag märkte även imorse att de lagt in Simpsons på morgonen start 7.10 - 8.10 ( 2 avsnitt ). Så det var en glad nyhet, för en simpsonsälskare som jag. Kollade i morse, ball när han köper hamburgare och säger att de är han som lagt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Coolt, jag som älskar simpsons och inte har trean.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 hmm, sämsta tiden på dygnet för mig = 01:00 - 15:00, jobbigt om de bara sänder på morgonarna, då har man ju annat att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Nice! Väldigt intressant! Jag märkte även imorse att de lagt in Simpsons på morgonen start 7.10 - 8.10 ( 2 avsnitt ). Så det var en glad nyhet, för en simpsonsälskare som jag. Jobbigt - börjar kvart över varje dag vilket betyder att det kommer nog bli väldigt stressigt! Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Hehe på tall om skräck. så såg jag scarie movie 3 igår. Ett citat från filmen. Men vår dotter var ond hon dödade hundvaplar och hästar och hjömde fjärkontrollen. riktigt sjuka grejer. Så min fru dränkte henne i brunnen jag hade nöjt mig med utegångs förbud i nån vecka. Hata mig inte föt mitt citat Redigerad 23 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jobbigt - börjar kvart över varje dag vilket betyder att det kommer nog bli väldigt stressigt! Haha... Dom körs ju vid 18 sen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Filmerna körs som sagt 1800 också, dock även 1600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Perfekt på morgonen jue... Kan man ju sitta o käka o brusha tänderna samtidigt man koller på Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 brusha tänderna samtidigt man koller på Simpsons Ja så börjar man skratta och det blir tandkräm över hela golvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Haha, jaaa... kanske det...! brukar springa in till toan o spotta ut skräpet... inte bra med en vitskummig tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 (redigerad) Haha, jaaa... kanske det...! brukar springa in till toan o spotta ut skräpet... inte bra med en vitskummig tv... Hmm det har hänt mig att tvn blev vitskumig men jag tror inte jag såg på simpsons. Skämtade Redigerad 28 augusti, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Dom körs ju vid 18 sen också. Gangsta!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts