thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag skulle behöver en codec så jag kan se .avi format i mediaspelaren. Var kan jag få tag på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ffdshow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Prova:_SVCD_support_for_Windows_Media_Player.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Prova: det var .avi itne .mpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) det var .avi itne .mpg Bah, funkar till mina .avi ändå... Tror jag. Redigerad 22 augusti, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Ladda ner ACE Mega Codec Pack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Videolan (vlc) klarar alla filmformat förutom .wmv3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts