Jump to content

Vad gör Rockstar sen då ??

Share

Recommended Posts

kontraktet innebär bara att gta är exlusivt till ps2 en tid innan det får släppas till anda konsoller (att det släpps senare till pc är ett taktiskt drag av R*).

om det inet skulle komma ett nytt gta efter SA har det knappas med kontraktet att göra, fast det lär inte komma nått mer gta till ps2, ps3 isf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo men lixom ni fattar vilka kmr de skriva kontrakt med.. jag formulerade väl mig lite fel kanske är en onödig topic när jag tänker efter

Varför ska dom skriva kontrakt med någon? Det är väl bättre att dom låter bli så att dom, om dom har möjlighet, kan släppa sina spel till alla konsoler/PC samtidigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska dom skriva kontrakt med någon? Det är väl bättre att dom låter bli så att dom, om dom har möjlighet, kan släppa sina spel till alla konsoler/PC samtidigt!

Vänta lite nu, tror du inte de får något av Sony för att de är exklusiva till deras konsoll?

Utvekla till alla konsollerna ocg PC kostar rätt mycket och eftersom de har en köparkrets som äger Ps2 har de nog inga större intressen att vara utan kontrakt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor