Martin Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 gymnasiet är ju precis hur gött som helst, asköna lärare, kanonmat i skolan, roliga klasskamrater och MASSA söta tjejer o fler som man ser spanar in en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 gymnasiet är ju precis hur gött som helst, asköna lärare, kanonmat i skolan, roliga klasskamrater och MASSA söta tjejer o fler som man ser spanar in en få se, fel, fel , fel och rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Började i TE1J (Inriktining : Informations Teknik) förra tisdagen på Berzelius skolan här i linköping.... Om det var ngn som såg en dokumentär om nollning på tv4 så kanske ngn känner igen skolans namn.. hehe (3 skolor av dom 4 värsta eller om det var 5 ligger i Linköping) Fast det är inte så farligt.. Bara kul faktiskt... Redigerad 23 augusti, 2004 av mange Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) få se, fel, fel , fel och rätt Nej, men fel, rätt, fel och fel Redigerad 23 augusti, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nog föredrar ja grillen jag antar att ni inte har "cool and chill" skiten... laga frys ner, värm upp igen, servera... yuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Gud vad konstigt. Han röker och snusar. Åh herregud! Om du läser igen din tönt kan du se vad jag skrev. Jag skrev att det var en sjuk kille, och du vet inte vad han gör mer än snusar och röker. Jag skrev inte att han avr sjuk för att han snusar och röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jag började tredje ring i torsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Meh, är jag tjej nu också? I... onsdags tyckte jag det var pisskul att komma tillbaka till plugget. Kan bero på att jag ändå inte arbetar när jag är där... vojne vojne.. hehe vad är det för fel att tycka om skolan.? Började 2a året på fordon så snart ska vi få Köra lastbil kan knappt bärja mig Bra att du med gillar skolan Topp3 Redigerad 23 augusti, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nog föredrar ja grillen jag antar att ni inte har "cool and chill" skiten... laga frys ner, värm upp igen, servera... yuck Jo det har jag alltid haft. Men inte i denna skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Började 8:an idag, skitschema, skitlektioner, och samma skitämnen, vi blir dessutom uppdelade i mattegrupper efter hur bra vi är, kommer nog i den sämsta med idioterna som skolkar och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Denna topic handlar om gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 min skola har.....hmm....4 bra lärare: Sven(träslöjd), Lis-Beth(Biologi mm), Björn Lindgren(Coolast, har han i Biologi) och sist, Peter(data teknik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 börjar om 1h Har pluggat färdigt ma A iaf (fick göra det i 9:an) men vet inte om B e jobbigare, borde ju vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 för er som är oroliga så kan jag säga att första veckan är ganska lugn... hittils iaf skippade den fjolliga "lära känna varandra bättre och ha kul på kuppen" brännbollen... vilket alla i klassen gör tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Andra dagen på högskolan nu sitter mest i datarummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Om du läser igen din tönt kan du se vad jag skrev. Jag skrev att det var en sjuk kille, och du vet inte vad han gör mer än snusar och röker. Jag skrev inte att han avr sjuk för att han snusar och röker Hrm.. hrm.. HAHAHA! Men du skrev inget annat, så det kan misstolkas. Tönt? Kolla på dig själv innan du yttrar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag har redan börjat :'( fast de va åttan, inte gymnasiet skulle inte detta ha passat bättre i vardagssnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Började för en vecka sen, men lektionerna har inte börjat förräns nu. Hade förresten 2.5 timmars mattelektion idag, kommer jag ha varje tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 hehe vad är det för fel att tycka om skolan.? Började 2a året på fordon så snart ska vi få Köra lastbil kan knappt bärja mig Bra att du med gillar skolan Topp3 min fader jobbar som lastbilschauför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Hrm.. hrm.. HAHAHA! Men du skrev inget annat, så det kan misstolkas. Tönt? Kolla på dig själv innan du yttrar dig. Det fjoede jag sen kollade jag på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts