Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 börjar om 1,15 timme.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Sitter i skolan nu.. Har programering, C++.. Mycket underhållande program.. Och vilka lama grejjer man får göra nu i början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Sitter i skolan nu.. Har programering, C++.. Mycket underhållande program.. Och vilka lama grejjer man får göra nu i början.. haha damn!! men stell du har väll en egen bärbar rackare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 nu har man börjat fordon jag fick också gå med en gammal klass kompis och vi fick sluta klockan 10.08 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Börjar om en timme och tio minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 börjar imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 sådär, slutade för 40 min sen, fick reda på att jag ska på klassresa imorron, till nåt som heter Boda Borg. ska vara borta till fredag, så jag slipper skolan tills måndag åker imorron 6.50 ( ), så jag måste börja packa snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 hm min klass sööög!! det var bara bönder och en halvsocial typ som man känner halft.. :'( ska nog byta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Började idag... Det första man hör är surkärringens (min mentor) gnäll! Hon är så negativ och sur så man blir förvånad om man ser henne le! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Gick bra idag. Väldigt många killar i min klass 28st inkl. mig själv. Resten (3st) var tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 i våran klass är det inte en tjej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jävla skillnader! Ny engelska lärare, ny svenska lärare. Och vi ska ha gympa med 9:A Sen är det en sjuk kille som börjat i klassen, alla vet vem han är. Han gick på en annan skola när vår skola innan Han röker och snusar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Vi har typ samma klass. Det var en innan sommarlovet som kom och hälsa på men han stanna i norrköping (jag bor i Göteborg.). Sen har vi nån tjej som heter (ny alltså) Radmila kolla inte så noga hur hon verka men hon är kompis men en annan konstig person så hehe. Sen var det nån som hade en Nasse (från Nalle Puh alltså) med bandage runt huvudet och så och stjärna under ögat (lite BD typ). Sen var det nån som en annan "kompis" kände som verka lite som "kompisen" snobb eller tror han är det iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 börjar imorgon. Spånga gymnasium NV Ser inte fram emot gymnasiet, även om jag tror det är bättre än högS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jag börjar imorgon...tråkigt men de ska bli kul å börja 9an.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Sen är det en sjuk kille som börjat i klassen, alla vet vem han är. Han gick på en annan skola när vår skola innan Han röker och snusar och sånt. Fan vad sjukt Han borde bli tvångsomhändertagen. Redigerad 23 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jävla skillnader! Ny engelska lärare, ny svenska lärare. Och vi ska ha gympa med 9:A Sen är det en sjuk kille som börjat i klassen, alla vet vem han är. Han gick på en annan skola när vår skola innan Han röker och snusar och sånt. Gud vad konstigt. Han röker och snusar. Åh herregud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Började ettan för en vecka sen. Men gymnasieskolerna i Kalmar har tydligen avskaffat nollning så vi missar det. Tycker det skulle vara kul att vara med på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) mm synd om dedär om nollningen... är inte det olagligt? =D yaay imorgon har vi "obligatorisk" brännboll me nya klassen, oavsett väder!!!(???) Redigerad 23 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 9B . gått 4 dar . roligt att tjejerna har fått tuttar . over and out . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts