StellHell Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 shit... =/ ajja.. de här e ju en IT skola.. hur mycket kan datanördar orka göra? .. rädd.... :'( JB brukar ha så lama insparkar.. Våran klass blev dissade totalt.. alla vägrade göra det dom sa så vi fick inte vara med.. Ganska gött faktist..! Dom året innan oss hade doch fått dricka flera liter mjölk o massa sån skit tills dom spydde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 JB brukar ha så lama insparkar.. Våran klass blev dissade totalt.. alla vägrade göra det dom sa så vi fick inte vara med.. Ganska gött faktist..! Dom året innan oss hade doch fått dricka flera liter mjölk o massa sån skit tills dom spydde.. Min brorsas kompis fick dricka ett år gammal film, dom hade sparat i ett helt år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 huuga, ska övernatta på brandstationen första dagen, I gott säkerhetsavstånd från elaka andra och tredjeringare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jag börjar i morgon (måndag) klockan nio . är nervös över vad de andra ska tycka om mig Det är ungefär så jag resonerar också. Fast o andra sidan kommer det nog att gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar 9:an om... ca 9 och ½ timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar 9:an om... ca 9 och ½ timme Samma här, men det blir nog kul ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Min brorsas kompis fick dricka ett år gammal film, dom hade sparat i ett helt år vhs eller dvd? hihi Jag ska börja åtta jag..lr justja jag har börjat...vilket äkligt schema vi har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Kul att komma tillbaka till tjejerna. Inte för att jag är någon bra tjej-tjusare men... Själv började jag i 9an i torsdags. Får nog börja studa lite i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ec1b imorrn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 mycket att vara nervös över... den första veckan räknas ju knappt, man slöar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar tvåan imorrn, EC2A. Bara upprop, lite info o grejjer, på tisdag så verkar de inte va nått, kanske nått smått kraffs, sen börjar de på riktigt på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Började i onsdags (18:e). Går i Sp1b, på onsdagen gjorde vi inte så mkt, de var bara information osv.. Haha jag hade bara runt 5-6 lektioner första veckan, de flesta blev inställda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 på sammhälls o natur ställer dom in hur mycket som hellst verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 på tisdag börjar jag.. funderar på att hoppa framför tåg! fast endå härligt att man bara har ett år kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 började TE treje året förra måndagen... schemat är åt helvete men det är ganska soft än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 började den 18:e kl. 10 o slutade 11 börja sjuan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 shit... =/ ajja.. de här e ju en IT skola.. hur mycket kan datanördar orka göra? .. rädd.... :'( I min skola skulle man gära både det enda och det andra... Uppträda för hela skolan osv. men det sket jag givetvis i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ganska många som går/börjar teknik va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Börjar andra året på NV om en och en halv timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 börjar första TE om 1 o en halv timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts