jontemad Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Oh nej lovet har gått för fort och imorgon börjar jag första ring på TE. Är smått nervös inför uppropet imorgon klockan 09.00. Någon annan som börjar imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Oh nej lovet har gått för fort och imorgon börjar jag första ring på TE. Är smått nervös inför uppropet imorgon klockan 09.00. Någon annan som börjar imorgon? Humm själv började man i Onsdags As kul med skola igen ju..!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 22 augusti, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 började i måndags men har inte varit så myckeet ännu (börja åttan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jag börjar i morgon (måndag) klockan nio . är nervös över vad de andra ska tycka om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar skolan imorron också...6:an...jag HATAR SKOLAN!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 As kul med skola igen ju..!!!!!!!!!!!!!!! ahhhh, tjejer tjejer. Tjejer tycker alltid det är kul att börja skolan igen Börjar 8:an i morgon och jag har ett helvete framför mig känns det som. Men byter inte skola och så, men ändå så jävla tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ahhhh, tjejer tjejer. Tjejer tycker alltid det är kul att börja skolan igen Meh, är jag tjej nu också? I... onsdags tyckte jag det var pisskul att komma tillbaka till plugget. Kan bero på att jag ändå inte arbetar när jag är där... vojne vojne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 imorron klockan 10 smäller det nu blir det antagligen inga fler sovmoronar på vardager längre börjar nian, kommer nog bli ett helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 imorron klockan 10 smäller det nu blir det antagligen inga fler sovmoronar på vardager längre börjar nian, kommer nog bli ett helvete Tro mig, det blir nog bättre än åttan. Hoppas... Och ang. sovmornarna, jag har sovmorgon på tisdagar. En hel kvart faktiskt!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Meh, är jag tjej nu också? I... onsdags tyckte jag det var pisskul att komma tillbaka till plugget. Kan bero på att jag ändå inte arbetar när jag är där... vojne vojne.. okej, Topp3 är ett undantag. Men egentligen är det bara nu man lider, när man väll gått två dagar så är man tillbaka i samma jävla **** fi*t stil Jag är jävligt förbannad på min skola, den suger! Man får inte bära en sverige tröja, för då är man "rasist". Och blir genast hem skickad för att byta tröja. Det har inte hänt mig men några stycken. Och vår svenska lärare är utbyt :'( Vi fick göra vad vi ville när vi hade han, vara ute och andra saker. Han brydde sig inte men var samtidigt schysst. Fick två läxor på hela läsåret och inget prov nu har vi bara han i bild Och den nya svenska läraren är vår engelska lärare. Av henne kommer vi få massor av gramaik läxa mm aja livet går vidare, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar imorrn kl 10.00.. John Bauer i Hässleholm.. 1'a ring.. hoppas nu inte att dom har nån cpig inspark..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jo börjar halv 2 i morgon. Årskurs nio. Så jävla less nu, skulle hellre börjat ettan, får man nya saker runt sig och så men nu är det samma skola igen. Fy fa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jag har gått i tvåan i cirka två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag började i första ring i torsdags på NV på Vasa skolan i Gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Börjar imorrn kl 10.00.. John Bauer i Hässleholm.. 1'a ring.. hoppas nu inte att dom har nån cpig inspark..!!! HAHA inspark, behöver man inte vara med m på österäng. Min bror ska gå där. Men om man inte är med på insparken får man inte göra de sakerna på andra männsikor när man börjar trean så han ska vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 HAHA inspark, behöver man inte vara med m på österäng. Min bror ska gå där. Men om man inte är med på insparken får man inte göra de sakerna på andra männsikor när man börjar trean så han ska vara med min syrra går på österäng.. minns inte va dom hade förra året,,, ajja.. *hoppas dom e nådiga* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 min syrra går på österäng.. minns inte va dom hade förra året,,, ajja.. *hoppas dom e nådiga* På söderport hade de kört runt med en naken tjej på ett flack, hon hade gjort självmord sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ush, började 8:an i onsdags.. detta ska väl vara det jobbigaste skolåret. Var ingen rolig upplevelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 På söderport hade de kört runt med en naken tjej på ett flack, hon hade gjort självmord sen shit... =/ ajja.. de här e ju en IT skola.. hur mycket kan datanördar orka göra? .. rädd.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 shit... =/ ajja.. de här e ju en IT skola.. hur mycket kan datanördar orka göra? .. rädd.... :'( HAHA, dom kommer göra giz-dator. Klipper i sönder dig och sätter in delar av dig i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts