Jump to content

Börjar gymnasiet imorgon!

jontemad
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oh nej lovet har gått för fort och imorgon börjar jag första ring på TE. Är smått nervös inför uppropet imorgon klockan 09.00. Någon annan som börjar imorgon?

Humm själv började man i Onsdags :wub:

As kul med skola igen ju..!!!!!!!!!!!!!!!

Redigerad av Sofie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, är jag tjej nu också? :wub:

I... onsdags tyckte jag det var pisskul att komma tillbaka till plugget. Kan bero på att jag ändå inte arbetar när jag är där... vojne vojne..

okej, Topp3 är ett undantag.

Men egentligen är det bara nu man lider, när man väll gått två dagar så är man tillbaka i samma jävla **** fi*t stil :D

Jag är jävligt förbannad på min skola, den suger!

Man får inte bära en sverige tröja, för då är man "rasist". Och blir genast hem skickad för att byta tröja. Det har inte hänt mig men några stycken. Och vår svenska lärare är utbyt :'(

Vi fick göra vad vi ville när vi hade han, vara ute och andra saker. Han brydde sig inte men var samtidigt schysst. Fick två läxor på hela läsåret och inget prov B) nu har vi bara han i bild :P

Och den nya svenska läraren är vår engelska lärare. Av henne kommer vi få massor av gramaik läxa mm :P

aja livet går vidare, right?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjar imorrn kl 10.00.. John Bauer i Hässleholm.. B)

1'a ring.. hoppas nu inte att dom har nån cpig inspark..!!! :P

HAHA :D

inspark, behöver man inte vara med m på österäng. Min bror ska gå där. Men om man inte är med på insparken får man inte göra de sakerna på andra männsikor när man börjar trean :P

så han ska vara med :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA :D

inspark, behöver man inte vara med m på österäng. Min bror ska gå där. Men om man inte är med på insparken får man inte göra de sakerna på andra männsikor när man börjar trean B)

så han ska vara med :P

min syrra går på österäng.. minns inte va dom hade förra året,,, :wub: ajja.. *hoppas dom e nådiga*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor