Jump to content

rockstar north

color
 Share

Recommended Posts

Ja andra har påpekat det men vad då då.

Det e väl bara bra att han känner att får uttrycka sig efter som han som medlem har rätten att säga vad han tycker... ( så länge det inte är nedvärdering av andra medlemmar eller onödigt larv som "Vad tycker ni om min avatar" eller "Är samminen en nördunge som är viktigpettrig-rösta nu" :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vote: jo!

men liknande trådar strömmar in hela tiden det är jobbigt... dessutom finns "karta" topic osv osv man kan skriva i dom

:wub: hehe jo det e klart det e jobbigt men vad ska man göra, tyvärr ( ? ) har alla rätt att säga det dem tycker förutom nedvärdering av andra medlemmar eller onödigt larv som "Vad tycker ni om min avatar" :P

P.S. vad tycker ni om min avatar??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske e en Mt. Rushmore kopia, berget som har de fyra presidenternas ansikten uthackade. Kommer väl bli R*'s logga eller nått.

Vore rätt konstigt om dem valde att kopiera Mt. Rushmore eftersom det ligger i South Dakotas nu när Rockstar verkar så benägna om att bevara den riktiga Califonia-känslan.

Fast det vore ju ballt om dem skapade fyra statyer, som föreställde spelets producenter, designers eller nån annan höjdare inom Rockstar, inhuggna i berget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor