Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Inatt drömde jag att jag lira SA. Körde runt med polismotorcykel SF. Och för några dagar sen drömde jag att jag körde runt på landsbygden och snodde en heli. Med helin flög jag runt och över en stad i öknen. För några veckor sen drömde jag att jag sprang runt i LS downtown där man kunde råna och gå in i alla butiker. Har ni drömt om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 inte i samma utsträckning men jo jag har dröömt lite så faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 yes japp mmm det e klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 nej tyvärr... så fanatisk är jag inte... jag bara drömmer mardrömmar om min skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 nej tyvärr... så fanatisk är jag inte... jag bara drömmer mardrömmar om min skola lol! själv har jag inte drömt nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag vill inte vara tyken eller så, men är det inte ganska patetiskt att drömma att man är med i ett spel som inte äns kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag drömde att jackers avatar kom och...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 och vadå......... Hur vaknade du om jag får undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Han vaknade svettig över hela kroppen, lite förvirrad, lite upphetsad över nattens händelse... Det var hon från GTA som kommit in i hans drömvärld... Hon hade visat honom hur man kunde ha härligt som fan i en Hästens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 hmm. jag drömde om att jag skulle ta Jackers moppe, som han aldrig skulle få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag har också drömt Två gånger, den ena sprang jag runt lite i stan iklädd tröja med luva och sprang in i en gränd (sen vaknade jag). Andra gången stod jag och sköt på en bil med k-pist och glasrutorna gick sönder, men på ett bättre sätt än de andra spelen. Så nu får jag snart se om det var riktiga framtidssyner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 har drömt en gång.. men vaknade fortare än kvickt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag drömde att en gammal ond häxa hade GTA San Andreas spelet hos sig, så jag rodde från Göteborg till ön där hon bodde, stal spelet , rodde tillbaks och när jag nästan var framme så försvann allt och klockan var 15:42 och jag var tvungen att gå upp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 drömde att jag va ute å fiskade på isen så ramlade jag ner i ett hål som va 10 cm i diameter och sjönk som en sten... sen vakna jag upp kallsvettig... har drömt det 3 gånger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Lite spammigt va...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts