Barracuda Skrivet 30 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 oj.. ursäkta om de va styggt sagt? Ja tänkte bara att.. ju fler som gör en dakota detsu roligare väl? Då kan man ha en till varje mc i spelet? Så e där massa dakota Föresten barracuda.. för att svara på din fråga angående texas... En Texas är MYCKET ovanligare än en Dakota och du kan nog räkna med att de iaf skiljer på runt 1-2-3000kr i pris beroende på skick.. Detta är dock en kvalificerad gissning hehe.. har inte en aning men en samlare kan ju ge fantasisummor för en riktigt fin texas eller colorado.. Det var ju också en tanke?! Ska nog kolla upp det innan jag gör om den till en texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2004 E de en Texas du har då? Du dillar ju en jävra massa om de på SpeedRiders iaf hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 1 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 (redigerad) jag är 99% säker på det så Så har jag gjort lite mera faces på dacken, det svarta ska föreställa en gummilist. Redigerad 1 oktober, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2004 jasså? hur kan du va så säker? Kollat ramnummer eller?? Ballt som fan isåfall ju Modelen börjar ju se fin ut nu Hur ska du göra me motorn? ser lite småtrist ut nu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 2 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2004 ja, man blir ju kungen av puch Motorn vettef-n hur jag ska få till den, får väll bli som det blir. Men den ska bli fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 jag är 99% säker på det så Så har jag gjort lite mera faces på dacken, det svarta ska föreställa en gummilist. sorry att jag drar upp en gammal topic, men hur gåre me puchen !?!? osså håller jag också på med en dakke ! :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 sorry att jag drar upp en gammal topic, men hur gåre me puchen !?!? osså håller jag också på med en dakke ! :/ jasså? den sa du till mig att du lagt ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 (redigerad) jasså? den sa du till mig att du lagt ner.. det är en ganska gammal post ! plus att ja la ner den för att ja inte hade ngt o bygga efter men ska börja med den igen efter jul eller nyår igen för att då ska ja göra egna BPs ! Redigerad 21 december, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är den klar snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Varför dra upp en gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Varför dra upp en gammal tråd? För att han uindrar om den är färdig..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Varför dra upp en gammal tråd? För att han joina GTAsajten för 2dar sen kanske?? Ny vetu, vet inte hur man kollar datumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts