Barracuda Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Hej, Är det någon som är med och bygger någon, eller båda av dessa veteranare: Puch dakota/florida Cresent compact eller något liknande, jag vill att någon är med mig annars blir det inget av det hela. se det är lite tråkigt att bygga själv. Du som ska vara med ska helst kunna göra så att moppen funkar i vc (kan inte det med mc till vc..än!). Nån som är med? Jag har själv börjat på en dakota men bara för det så måste "vi" inte bygga en sådan. Dakotan; Redigerad 22 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Praise the lord!! Hoppas du tar de på allvar o gör klart den så de inte blir som sist Ja kan va betatestare eller nått hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag hjälper gärna till att TEXTURERA orkar inte modellera säg till om jag behövs eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Copstar är med att texturera! Ingen som är med och moddelerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Kanske, i Zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Kanske, i Zmodeler Du får andvända vad du känner för =) Är du med? Men det är inte bestämt vilka mopeder som ska tillverkas! nån som vill bestä... har nåt förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 K50 för fan, med det rätta stuket (buffalostyre, ''ingen bakdämpning'', Victory Lane wonderbaum som hänger på buffaloon) Ne, men nån fin gammal Zundapp skulle man inte säga nej till! Är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 förslag: dakota, ks50, compact, crecent 2000, flakmoppe, shopper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Skulle väll kunna gå, visa en bild på en sådan bara så ska vi se.. you´re in! *Börar på en crescent compact nu* screens kommer imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Kan ni inte göra klart dakotan först? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ja kan vara me om ja får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Hej, Är det någon som är med och bygger någon, eller båda av dessa veteranare: Puch dakota/florida Cresent compact eller något liknande, jag vill att någon är med mig annars blir det inget av det hela. se det är lite tråkigt att bygga själv. Du som ska vara med ska helst kunna göra så att moppen funkar i vc (kan inte det med mc till vc..än!). Nån som är med? Jag har själv börjat på en dakota men bara för det så måste "vi" inte bygga en sådan. Dakotan; Jag kan säga så mycket som att ............... JAG ÄR MED !!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) nu frågar jag det här men om man ska göra en moppe måste man ha både uppifrån å från sidan eller räcker det med från sidan? dumförklara mig inte!!!!! men jag har en bild på en moppe som jag har!!! [EDIT] det är en fram city Redigerad 22 augusti, 2004 av Lord_Lime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 får jag va me då ? jag har lärt mig att göra fordon o sånt ! osså kan jag göra texturer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag kan börja på En Zundapp KS50 71a.... Men jag har lite saker jag måste göra klart först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag e på, kan göra en puch florida eller nåt...heh... Vilken ska jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) jag, Copstar, Pimpen, Zlafs, -=veewee=- , Lunch och Toidi är med, bra, ju fler vi blir desto större blir modden. Ni får väll börja på det ni känner för, jag gör dakotan, LunCH gör Ks50 osv obs! se till så att vi inte gör samma moppe två ggr om.. Toidi: En puch florida flakmoppe skulle inte sitta fel, men du får göra en vanlig också, feel free! Lord_lime: Ok, det räcker från sidan för min del men det beror på om man har sett moppen tidigare. Vet inte om ni vet det, men jag gör Dakotan för att jag äger en Zlafs och copstar: Hur gick det med eran dakota? Toidi igen: Någon av dessa kanske?( De som är i den första bilden befinner sig en halvmil ifrån där jag sitter!!) Redigerad 23 augusti, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 K50 för fan, med det rätta stuket (buffalostyre, ''ingen bakdämpning'', Victory Lane wonderbaum som hänger på buffaloon) Ne, men nån fin gammal Zundapp skulle man inte säga nej till! Är med! menar du en yamaha k50 eller en suzuki k50 (har en sån ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 zundapp, antagligen zundapp. Nån mer som är med. Kom på en sak, vi kan ju inte ha alla moppar i spelet samtidigt max 5 annars så får man ändra halva spelet ju :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 menar du en yamaha k50 eller en suzuki k50 (har en sån ) yamaha k50 finns väl inte.. inte zündapp k50 heller.. jag skulle gissa på att han menar sugkuki.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts