Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Man kan lyssna på ett litet klipp från Kanalen "Radio Los santos" Med Madd Dog.. Gå till statsdelen Muholland sen bredvid Vinewood grejset.. Det är ju ett tecken på att det finns en Hiphop station.. Redigerad 22 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tänk om varje stad kommer ha en lokal radiostation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tänk om varje stad kommer ha en lokal radiostation. Vore nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Edit: Tänk om varje stad kommer ha en lokal radiostation. Det kommer bara finnas lokala radiostationer läs på infot om GTA:SA på gtasajten . T.ex när man köt mellan två städer kommer den station man lysnnar på försvinna o på den frekvensen kommer en ny radiostation t.ex radio sanfierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ganska väntat att det finns en Hiphop-station, då det är ett gangsterspel. Förhoppningsvis är alla kanaler Hiphop, inga äkta gangsters lyssnar på rock och annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ganska väntat att det finns en Hiphop-station, då det är ett gangsterspel. Förhoppningsvis är alla kanaler Hiphop, inga äkta gangsters lyssnar på rock och annat sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tänk om varje stad kommer ha en lokal radiostation. Bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jaha, när då? måste ha missat det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Neeej fan vad jobbigt med lokala stationer! Jag menar, man hör sin favoritlåt som man bara måste lyssna igenom samtidigt som man kör ett uppdrag med 2 min kvar och ska ta sig till andra sidan stan. Panik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fan så bögig Madd Dogs röst var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jaha, när då? måste ha missat det. :"> Inte så jätte-längesen tror jag.. Har för mig att det skulle bli sämre mottagning mellan städerna också, eller så kanske jag drömde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 japp... eller så har jag också drömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 det e ju skönt med lokala stationer, men det finns nog även stationer som sträcker sig öve rhela banan tror jag iaf annars blir det lite trist om man bara kan lyssna på hip hop i LS och man bara kan lyssna på pop i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jo självklart lär de ju komma såna där enorma radiokanaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Tänk om varje stad kommer ha en lokal radiostation. Så du vet så har alla städer en lokal radiostation, man kommer höra sämre på landsbyggden eftersom mottagningen blir pissig om man får seja så i dehär forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 det e ju skönt med lokala stationer, men det finns nog även stationer som sträcker sig öve rhela banan tror jag iaf annars blir det lite trist om man bara kan lyssna på hip hop i LS och man bara kan lyssna på pop i SF Nej men du kanske har lirat ngt av 3:an och VC. Du vet där finns de hiphop, rock, pop. Så du kanske fattar att de kommer blanda sej imellan San Fierro och Los Santos t.ex, samma princip som skillnaden mellan VD o 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Skrev detta i en annan topic. Hittar den dock inte. Edit: Nu hitta jag den: Kartan Redigerad 22 augusti, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ripper Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 hmmmm :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 öööh bilden har med vad att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 öööh bilden har med vad att göra? de nya medlemmarna postar nästan alltid onödiga bilder. hoppas MP3 kanalen finns med och att man kan lyssna på den i vilken stad man än befinner sig i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts