asshumla Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 nu har jag börjar på en fantasi bil ! Screens kommer senare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 det låter kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Du skulle ju kunna vänta med att informera oss tills du har ett screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 24 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Bilen är nog inte så fin som ni hoppats på ! ( :'( ) osså behöver ni inte klaga eller komma med dumma kommentarer ! för det e ju faktiskt min testbil för att se om jag klarar av att göra en bil i ZModeler nu ! men här kmr screen shotet! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Bilen är nog inte så fin som ni hoppats på ! ( :'( ) osså behöver ni inte klaga eller komma med dumma kommentarer ! för det e ju faktiskt min testbil för att se om jag klarar av att göra en bil i ZModeler nu ! men här kmr screen shotet! : Bra början.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CopyCat Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 ... e det en ramp eller? juste, en liten fråga eftesom jag lär mig zmod nu, måste man göra insidan på bilen? och kan någon posta en länk till någon bra guide? jag har ju foljt den där om hur man gör en Van, men det är ju bara modellen <.<; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 finns inga interior guiden, man måste använda hjärnan, det är svinjobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) gör en bil som är pyramidformad. då kan man köra på fan o hans moster. bilarna bara flyger över. Redigerad 26 augusti, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 nej... men om man gör en col-fil som ser ut som en pyramid så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Znitsigt Mer screens please Jag gillar fantasi bilar dom kan vara häftiga men konstiga och slarviga på samma gång Jag fattar själv inte hur dom kan vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Bilen är nog inte så fin som ni hoppats på ! ( :'( ) osså behöver ni inte klaga eller komma med dumma kommentarer ! för det e ju faktiskt min testbil för att se om jag klarar av att göra en bil i ZModeler nu ! men här kmr screen shotet! : Hey, det ser ju som min o grannens gamla lådbil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts