Jump to content

bra krigs-spel

P-C
 Share

Recommended Posts

asså kan alla ni jävla bögar sluta tjafsa mot mig?!?!?!?!

jag har typ skrivit 60 topics o alla verkar redan känna mig??

är det mitt fel att krax fick en varning?? krax fick en varning för att han började kaxxa mot mig UTAN ANLEDNING! ni behöver inte bry er om vad jag tycker? jag frågade vad NI tyckte! era åsikter, era meningar... jag behövde inte svara på frågan.. ja gjorde heller inte det?

varför förtjänar jag en banning på livstid? jag försöker bara ha kul, jag tar inte gaming eller nån GTAsajt på allvar..

BTW: det var jag som skapa tråden!!!

Sluta kasta skit mot oss, har du nåt emot bögar?

Lås denna skittråd.

C-P: Du frågade, jag svarade, jag fick en massa andra med mig...svårt att fatta att vissa inte gillar dig?

Det finns många som inte gillar mig..

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej dom flesta skämtar inte.. Ingen hatar dig.. Fast många gillar dig inte!! Jag gillar dig inte. Det är många som inte gillar mig heller, fast det är inget jag bryr mig om. Alla har rätt att tycka som dom vill!! Livet e hårt grabben..

ok du då, som inte skämtar

vad har jag gjort? skulle va kul o veta (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De som är geeks är sådana som bråkar med varandra i såna här trådar istället för att trycka "Report". Om ni inte känner att det behövs kanske det inte finns någon grund för att tjafsa heller? Ska en så ska alla som gnäller och gnäller och gnäller och gnäller och gnäller bannas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...