Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) asså kan alla ni jävla bögar sluta tjafsa mot mig?!?!?!?! jag har typ skrivit 60 topics o alla verkar redan känna mig?? är det mitt fel att krax fick en varning?? krax fick en varning för att han började kaxxa mot mig UTAN ANLEDNING! ni behöver inte bry er om vad jag tycker? jag frågade vad NI tyckte! era åsikter, era meningar... jag behövde inte svara på frågan.. ja gjorde heller inte det? varför förtjänar jag en banning på livstid? jag försöker bara ha kul, jag tar inte gaming eller nån GTAsajt på allvar.. BTW: det var jag som skapa tråden!!! Sluta kasta skit mot oss, har du nåt emot bögar? Lås denna skittråd. C-P: Du frågade, jag svarade, jag fick en massa andra med mig...svårt att fatta att vissa inte gillar dig? Det finns många som inte gillar mig.. Redigerad 1 september, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Det finns många som inte gillar mig.. jag är en av dom! jag förstår bara inte vad jag har gjort?! :'( Redigerad 1 september, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 jag är en av dom! jag förstår bara inte vad jag har gjort?! :'( Dom bara skämtar med dig BTW ja hatar inte dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Dom bara skämtar med dig BTW ja hatar inte dig tack herr hemul , det värmer men ja tror inte alla skämtar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 själv har jag inte sett något som P-C gjort som stör er . bara ni som har väldigt dålig humer eller så skämtar han för bra eller så är nån grinig . jag har inget emot dig, P-C, nu får man bara vänta på invändningar mot min kommentar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej dom flesta skämtar inte.. Ingen hatar dig.. Fast många gillar dig inte!! Jag gillar dig inte. Det är många som inte gillar mig heller, fast det är inget jag bryr mig om. Alla har rätt att tycka som dom vill!! Livet e hårt grabben.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Nej dom flesta skämtar inte.. Ingen hatar dig.. Fast många gillar dig inte!! Jag gillar dig inte. Det är många som inte gillar mig heller, fast det är inget jag bryr mig om. Alla har rätt att tycka som dom vill!! Livet e hårt grabben.. ok du då, som inte skämtar vad har jag gjort? skulle va kul o veta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tyckte du larvade dig för mycket i tråden jag gjorde. Och så fick krax nästan en varning pga dig. Det va du som kaxa och inte han!!! "Vadå sa nån mitt namn??"-> LARV!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 (redigerad) ehm.. i och för sej så skrev jag såhär sa nån mitt namn? skämt o sido... Colin Mcray (staving?) rally STCC2 need for speed serien thats it... så ja tycker att du ska hålla käft Redigerad 2 september, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 hehe P-C har du redan hamnat i problem...?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 hehe P-C har du redan hamnat i problem...?? ja... ni är ena skumma människor... haha har varit medlem typ en och ½ månad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 P-C är en geek och orde bli bannad det är min åsikt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 De som är geeks är sådana som bråkar med varandra i såna här trådar istället för att trycka "Report". Om ni inte känner att det behövs kanske det inte finns någon grund för att tjafsa heller? Ska en så ska alla som gnäller och gnäller och gnäller och gnäller och gnäller bannas! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2004 Jag tycker inte man skoja om en sådan sak... faktisgt... Alla som inte menade det säjer förlåt tycker jag. On-Topic: Som sagt Vietcong och kommande spelet Brothers in Arms. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 On-Topic: Som sagt Vietcong och kommande spelet Brothers in Arms. vietcong är ett grymt spel med mkt känsla.. [Charlie will arrive ant minute now, Captain!] det är värt att köra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag tycker inte man skoja om en sådan sak... faktisgt... Alla som inte menade det säjer förlåt tycker jag. Bra sakt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Men... Om man verkligen hatar någon så ska man inte säga det!! Räcker det inte med att gå runt och tänka att man hatar något någon. eXstasy, vad är det för fel på dig egentligen... Har du inga föräldrar eller vadå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Jeg kan ikke se P-C var dum? Hvilket os bruker du? Rainbow six Gold Edition er bra game. (Win 95/98) *EDIT* Oops, sry glömde vilket forum var på hihi, lite trött :"> nåja, orkar int ändra. Redigerad 5 september, 2004 av AE_Dave Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Hvilket os bruker du? va?! fattar inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 vad blir P-C baklänges? C-P ...hahhahahahahahahaahahahhaahahahaa mother f*cka hahahhahahahahahahahhahaha cry whit your mummy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts