Jump to content

bra krigs-spel

P-C
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Racketkastare = Dålig tennisspelare? :D

^_^

Hahaha :P

Förstår dock inte riktigt vad du menar med "krigsspel". Om du menar alla spel med vapen, eller bara typ krig.

Jag säger iaf Half-Life, de måste vara de bästa spel som någonsin gjorts :wub:

Kan knappt vänta tills Half-Life 2 kommer ut.

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha <_<

Förstår dock inte riktigt vad du menar med "krigsspel". Om du menar alla spel med vapen, eller bara typ krig.

Jag säger iaf Half-Life, de måste vara de bästa spel som någonsin gjorts :lol:

Kan knappt vänta tills Half-Life 2 kommer ut.

krigs-spel

MOHAA T ex

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är oxå emot dig P-C. Du larvar dig i onödan och har problem med att svara på så j*vla enkla frågor!! Topicen heter "bra krigs spel". Ingen bryr sej om vad du tycker!! Starta en egen topic "sämsta krigs spel" eller nåt liknande! pga dig fick krax nästan en varning!! Det är du som förtjänar en varning och avstägning på detta forum på livstid!!

Redigerad av tojo909
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är oxå emot dig P-C. Du larvar dig i onödan och har problem med att svara på så j*vla enkla frågor!! Topicen heter "bra krigs spel". Ingen bryr sej om vad du tycker!! Starta en egen topic "sämsta krigs spel" eller nåt liknande! pga dig fick krax nästan en varning!! Det är du som förtjänar en varning och avstägning på detta forum på livstid!!

asså kan alla ni jävla bögar sluta tjafsa mot mig?!?!?!?!

jag har typ skrivit 60 topics o alla verkar redan känna mig??

är det mitt fel att krax fick en varning?? krax fick en varning för att han började kaxxa mot mig UTAN ANLEDNING! ni behöver inte bry er om vad jag tycker? jag frågade vad NI tyckte! era åsikter, era meningar... jag behövde inte svara på frågan.. ja gjorde heller inte det?

varför förtjänar jag en banning på livstid? jag försöker bara ha kul, jag tar inte gaming eller nån GTAsajt på allvar..

BTW: det var jag som skapa tråden!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...