kariya Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 1. Man kan inte ha granatkastare på bf1942 2. Det är bara datorn som gör såna dumma grejer du ska ju spela på internet det är bf gjort för Ja men CoD har bättre singleplayer iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Granatkastare, bazooka = Same shit! Du syftar på granatgevär skulle jag tro.. vet inte om jag ska hålla med dig där Bazooka = racketkastare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 vet inte om jag ska hålla med dig där Bazooka = racketkastare Racketkastare = Dålig tennisspelare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Racketkastare = Dålig tennisspelare? Hahaha Förstår dock inte riktigt vad du menar med "krigsspel". Om du menar alla spel med vapen, eller bara typ krig. Jag säger iaf Half-Life, de måste vara de bästa spel som någonsin gjorts Kan knappt vänta tills Half-Life 2 kommer ut. Redigerad 27 augusti, 2004 av Meller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Vietcong, som jag sa tidigare, är ett jävligt skönt Vietnamkrigsspel. Diggar det som fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 hmmm.... Wolfenstein Enemy Territory håller med AE_dave .. Et äger allt .. gratis också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2004 Hahaha Förstår dock inte riktigt vad du menar med "krigsspel". Om du menar alla spel med vapen, eller bara typ krig. Jag säger iaf Half-Life, de måste vara de bästa spel som någonsin gjorts Kan knappt vänta tills Half-Life 2 kommer ut. krigs-spel MOHAA T ex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 krigs-spel MOHAA T ex Ok isåfall säger jag MOHAA med taknke på att det kom ut för så lääänge sedan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 1. Confilikt Desertstorm 1+2 2. Comand & Conquer spelen e ju också kul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 1. Confilikt Desertstorm 1+2 Conflikt Desert Storm??? det är ju det sämsta krigsspelen NÅGONSIN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Conflikt Desert Storm??? det är ju det sämsta krigsspelen NÅGONSIN! Han skiter väl i vad du tycker, han tycker väl att det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Han skiter väl i vad du tycker, han tycker väl att det är kul. varför är alla på GTAsajten emot mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) varför är alla på GTAsajten emot mig? Inte alla, men jag hatar dig. Redigerad 1 september, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Inte alla, men jag hatar dig. jag med ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXstasy Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 hatar dig osså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Conflikt Desert Storm??? det är ju det sämsta krigsspelen NÅGONSIN! Det e ass kul å spela multiplauer!!! *EDIT* Nu hatar jag dig också!!!! Redigerad 1 september, 2004 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Jag är oxå emot dig P-C. Du larvar dig i onödan och har problem med att svara på så j*vla enkla frågor!! Topicen heter "bra krigs spel". Ingen bryr sej om vad du tycker!! Starta en egen topic "sämsta krigs spel" eller nåt liknande! pga dig fick krax nästan en varning!! Det är du som förtjänar en varning och avstägning på detta forum på livstid!! Redigerad 1 september, 2004 av tojo909 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 varför är alla på GTAsajten emot mig? Jag är såååååå arg på dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 (redigerad) Jag är oxå emot dig P-C. Du larvar dig i onödan och har problem med att svara på så j*vla enkla frågor!! Topicen heter "bra krigs spel". Ingen bryr sej om vad du tycker!! Starta en egen topic "sämsta krigs spel" eller nåt liknande! pga dig fick krax nästan en varning!! Det är du som förtjänar en varning och avstägning på detta forum på livstid!! asså kan alla ni jävla bögar sluta tjafsa mot mig?!?!?!?! jag har typ skrivit 60 topics o alla verkar redan känna mig?? är det mitt fel att krax fick en varning?? krax fick en varning för att han började kaxxa mot mig UTAN ANLEDNING! ni behöver inte bry er om vad jag tycker? jag frågade vad NI tyckte! era åsikter, era meningar... jag behövde inte svara på frågan.. ja gjorde heller inte det? varför förtjänar jag en banning på livstid? jag försöker bara ha kul, jag tar inte gaming eller nån GTAsajt på allvar.. BTW: det var jag som skapa tråden! Redigerad 1 september, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts