Pico Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jo, campaigns. De kunde ha lagt liiite mer krut på singleplayerdelen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jao bf har singleplayer och champain som e både singleplayer . Fast iof de e ju roligare på intenet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 jao bf har singleplayer och champain som e både singleplayer . Fast iof de e ju roligare på intenet Det är ju gjort för multiplayer, sp är bara en liten dekal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men, era tröga bananer! CoD är ett singelplayer-spel med multiplayer-stöd BF är ett multiplayer-spel men singelplayer-stöd Det är skillnad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Men, era tröga bananer! CoD är ett singelplayer-spel med multiplayer-stöd BF är ett multiplayer-spel men singelplayer-stöd Det är skillnad! just det! håller med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 klart BF tar COD på vilket sätt är cod bättre? Grafiken är inte stor skillnad. Man kan köra fordon kan man inte på cod 64spelare online. men om ni menar i Singelplayer så är cod bättre för bf har ingen singelplayer alls! Hur jävla fult är inte BF? Är det bara jag som tycker det? Man ser en kille med granatkastare (han liger ner) de är bara till att gå bakom honom (han ligger ju alltd kvar i 5 timmar innan något händer). Sen kan man skjuta, och när man skjutit 2-3 skott snurrar han runt på ett jävla fult sätt, som någon sorts maskinen och så använder han granatkastaren som i sin tur blir självmord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Bf1942 har inte så fantastisk vacker grafik, eftersom det ska kunna flyta på bra på internet...tror jag. just det! håller med Det är såna där inlägg som är totalt onödiga, det går helt enkelt inte att dölja att du är ute efter "postade inlägg". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Hur jävla fult är inte BF? Är det bara jag som tycker det? Man ser en kille med granatkastare (han liger ner) de är bara till att gå bakom honom (han ligger ju alltd kvar i 5 timmar innan något händer). Sen kan man skjuta, och när man skjutit 2-3 skott snurrar han runt på ett jävla fult sätt, som någon sorts maskinen och så använder han granatkastaren som i sin tur blir självmord nja jag brukar faktist inte göra så jag brukar ligga kvar i 6 timmar Nä men asså jag tycker det och de gör nog många andra också att cod e bättre single player men bf tkr ja e bättre multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Det är såna där inlägg som är totalt onödiga, det går helt enkelt inte att dölja att du är ute efter "postade inlägg". moget?? nej jag är inte ute efter inlägg... [vad tjänar man på de? ] är det dumt att uttrycka sej i denna sak?? jag kanske håller me om detta!!?? kötthuvve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) moget?? nej jag är inte ute efter inlägg... [vad tjänar man på de? ] är det dumt att uttrycka sej i denna sak?? jag kanske håller me om detta!!?? kötthuvve Jag menar att såna inlägg som "eller hur" är rätt onödiga. Och kötthuvve kan du vara själv Och förlåt om jag sårade dig.. Redigerad 26 augusti, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 BF42' tar CoD lätt i MP, mycket skönare känsla i BF. Cod är för mycket cs. Men cod i mp kan vara kul också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 moget?? nej jag är inte ute efter inlägg... [vad tjänar man på de? ] är det dumt att uttrycka sej i denna sak?? jag kanske håller me om detta!!?? kötthuvve Han är inget kötthuve Han är Pani, the man how knows the smiliesarnas fellings Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Han är inget kötthuve Han är Pani, the man how knows the smiliesarnas fellings hahahaha va?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Battlefield Vietnam och Blitzkrieg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 hahahaha va?! Jupp thats right, He has an felling that nobody on this forum have Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 Jupp thats right, He has an felling that nobody on this forum have nu verkar vi vara lite off-topic här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 nu verkar vi vara lite off-topic här Yes, we are. But don't forgett that Pani is a good guy and need some respect. That's all for my folks, goodnight okej var var vi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 okej var var vi. krigs spel! förutom BF! men altså: COD Operation Flashpoint ( ) BF (alla i serien antar jag) Medal Of Honour [(alla i serien)kanske inte HELT alla] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Hur jävla fult är inte BF? Är det bara jag som tycker det? Man ser en kille med granatkastare (han liger ner) de är bara till att gå bakom honom (han ligger ju alltd kvar i 5 timmar innan något händer). Sen kan man skjuta, och när man skjutit 2-3 skott snurrar han runt på ett jävla fult sätt, som någon sorts maskinen och så använder han granatkastaren som i sin tur blir självmord 1. Man kan inte ha granatkastare på bf1942 2. Det är bara datorn som gör såna dumma grejer du ska ju spela på internet det är bf gjort för Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 1. Man kan inte ha granatkastare på bf1942 Granatkastare, bazooka = Same shit! Du syftar på granatgevär skulle jag tro.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts