Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 När jag ska öppna en icke BMP fil med Paint står det att bilden inte kan öppnas. Jag kan inte heller spara i JPG t.ex. Vart ändrar man på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Kan ni inte hjälpa mig? Jag hittar inte inställningarna till Paint. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 26 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2004 (redigerad) När jag ska öppna en icke BMP fil med Paint står det att bilden inte kan öppnas. Jag kan inte heller spara i JPG t.ex. Vart ändrar man på detta? Du kör 98/ME antar jag. Isåfall kan du inte använda jpegbilder om du inte installerar MS Office. Redigerad 26 augusti, 2004 av Koffein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 (redigerad) Skit samma. Men ta Öppna inte öppna som. det KAN vara det som är felet. Redigerad 27 augusti, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts