Playstationman Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Man skulle kunna ha en mobil sida som man skulle kunna ladda hem ringsignaler och loggor och färgbilder Redigerad 2 december, 2004 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Yes, yes! Du är så jävla smart! Det är fan folk som du som gör mitt liv värt att leva. *Reported, beotch.* (Medlemmarnas sätt att spela Mod... feels damn good. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 En mobil sida? En sida som man kan ta med sig? Är du knasig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jag tror han menar att gtasajten skulle funka med mobilen (wap) där man kunde ladda ner bilder på gtaspelen och ha som bakgrund sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 jag tror han menar att gtasajten skulle funka med mobilen (wap) där man kunde ladda ner bilder på gtaspelen och ha som bakgrund sen. Jag retade honom för hans särskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag retade honom för hans särskrivning. BRA! anledning att reta honom ...varför finns det INGEN som är snäll här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 BRA! anledning att reta honom ...varför finns det INGEN som är snäll här Du har iallafall bevisat att det finns en del med låg IQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Du har iallafall bevisat att det finns en del med låg IQ... det vet jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 fy fan. detta är nog sveriges mest otrevliga forum. lika roligt varje gång (utom när det är riktat mot mig då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 fy fan. detta är nog sveriges mest otrevliga forum. lika roligt varje gång (utom när det är riktat mot mig då ) Om jag säger ord, blir jag bannad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Om jag säger ord, blir jag bannad då? Troligen inte, men risken att få en häcksax genom strupen ökar markant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Troligen inte, men risken att få en häcksax genom strupen ökar markant! Då låter jag bli att säga ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Du har iallafall bevisat att det finns en del med låg IQ... Gamemaster är ju skitsjyst vadfan har han gjort mot dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 21 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2004 haha det låter rätt roligt med särskrivningen faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 En mobil sida? En sida som man kan ta med sig? Är du knasig? Haha, damn I love särskrivningar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 It can be done faktiskt.... jag såg nått hack när jag letade efter mode till min sida kan kolla men e int säker om den funkar :S annars kan man göra gratis wap sidor nånstans...orka göra en för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts