Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Själv tycker jag att Vice City's var mkt bättre.. Redigerad 22 augusti, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 jag har bara sett SA:s trailer, men jag får äl rösta på sän anders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 null vote... kommer inte ihåg vice city trailern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Helt klart Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 jag har bara sett SA:s trailer, men jag får äl rösta på sän anders Ja röstar på san sndreas men ja visste inte att det finns ett alternativ som heter sän anders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag har tittat på alla augusti trailers och har kommit fram till att det inte är någon av de. Grand Theft Auto 3 trailern är bättre än båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts