Zunken Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Hej, jag har en dator som inte är så jättebra så när jag kör bil (Motorcykel m.m) så laggar spelet en aning... Jag använder redan "3DAnalyce" (som iofs gör underverk) men skulle behöva lite mer hjälp på traven... Tack på förhand :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Du kan testa att sänka upplösningen i spelet, det kan hjälpa. Sen kan du uppdatera drivrutinerna till grafikkortet om du har gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Vad har du för grafikkort? Det kanske är på tiden att uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 HJÄLP!!! Av nån konstig anledning så har Vice city börjat hacka. Det går inte att spela alls! Har provat att installera om spelet utan resultat, även om jag tar en upplösning på 800x600x16 så hackar det fortfarande!!!! GTA3 funkar däremot utan problem. Vad kan det vara för problem?? Har en 2.4ghz celeron, asus radeon9200se, 512MB ram dator.. Hjälp snälla nån.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 HJÄLP!!! Av nån konstig anledning så har Vice city börjat hacka. Det går inte att spela alls! Har provat att installera om spelet utan resultat, även om jag tar en upplösning på 800x600x16 så hackar det fortfarande!!!! GTA3 funkar däremot utan problem. Vad kan det vara för problem?? Har en 2.4ghz celeron, asus radeon9200se, 512MB ram dator.. Hjälp snälla nån.. :'( Om det inte laggade förut, så har du antingen för mkt spyware, eller nåt virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 Nej har ingen virus.. Har norton och det funkar asbra. Men hur kommer det sej att allt annat fungerar som det ska?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 27 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2004 dyu kan ha spywares för norton känner inte av dom.... sorry om jag har en del stavfel är trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 dyu kan ha spywares för norton känner inte av dom.... sorry om jag har en del stavfel är trött HUR TAR MAN BORT DOM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 ladda ner Adaware 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Här e en länk: http://www.download.com/3001-2144-10214379.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 29 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2004 Ha, vet ni vad problemet var? processorn jobbade för fullt. Även om inget program va på, så körde processorn på 100%!! Därför hackade VC. Laddade ner AD Aware och körde ett test. Den hittade nåt virus. Tog bort det och nu funkar allt som det ska. Varning! Det är ett virus på G som gör så att processorn kör på 100% non-stop!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ha, vet ni vad problemet var? processorn jobbade för fullt. Även om inget program va på, så körde processorn på 100%!! Därför hackade VC. Laddade ner AD Aware och körde ett test. Den hittade nåt virus. Tog bort det och nu funkar allt som det ska. Varning! Det är ett virus på G som gör så att processorn kör på 100% non-stop!!! Adaware tar inte bort virus. Adaware tar bort Spyware. Spyware är små spioner som kollar vad du gör på din dator. Det är definitivt inte ett virus som adaware har hittat. Och det är inte något nytt virus som är i farten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Och det är inte något nytt virus som är i farten.. Det är alltid nya virus i farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Det är alltid nya virus i farten. Ja men inte något som tas upp av adaware.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 30 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2004 Ja vet inte, ad aware hittade 16 konstiga filer som jag tog bort och efter det så fungerade processorn som den ska igen!! Men däremot så kunde jag inte gå på nätet nåt mer. Så jag var tvungen att formatera hårddisken och installera om allt igen. Min polare som förstår sej bra på datorer sa att det va nåt virus som sabbar processorn på G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 (redigerad) Ad-aware e ett j*vligt bra program faktist!! Det har hänt att jag har gått in på nån sida och sen kört ad-a. och den har typ hittat 700 spion program m.m.!! Redigerad 31 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2004 Ja vet inte, ad aware hittade 16 konstiga filer som jag tog bort och efter det så fungerade processorn som den ska igen!! Men däremot så kunde jag inte gå på nätet nåt mer. Så jag var tvungen att formatera hårddisken och installera om allt igen. Min polare som förstår sej bra på datorer sa att det va nåt virus som sabbar processorn på G. Spybot SD har en inbyggd funktion som fixar nätverket om borttagandet av en viss spyware eller adware sabbar nätverket Kom ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 1 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2004 Tack skribb Kan man ladda ner det nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts