Diezl Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jag har sökt på inlägg på forumet men jag kan inte hitta svaret någonstans. Så jag vill bara kort veta när GTA SA släpps till PC? Jag hittar bara releasedatum för ********* ***** playstation. När jag fått ett svar så kan ni låsa tråden. Tack för svar! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Det är inte självklart ännu när det kommer... men det kommer väl någon gång runt april-maj 2005... om det nu kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Det är det faktiskt ingen som vet men vi flesta gissar på en Vår 2005 release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Men kära nån, hur du nu inte kunnat hitta nåt svar vettifan, men det kommer ut cirka ett halvår efter PS2-releasen. Det är inte ens bekräftat att det ska komma till PC, men alla vet att det kommer göra det. Edit: Usch så otrevlig jag lät, förlåt för det Redigerad 22 augusti, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Det stog nånstans att det skulle komma 6 månader efter att det kommit ut till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Med tanke på att kontraktet med Sony går ut nu i höst har R* möjlighet att göra en snabbare relase till PC och XB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fem månader efter PS2 relesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fem månader efter PS2 relesen i mars alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Vår 2005 är nog ganska rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Med tanke på att kontraktet med Sony går ut nu i höst har R* möjlighet att göra en snabbare relase till PC och XB. Du har en poäng! Får hoppas att det stämmer, det låter rätt logiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts