kattälskaren Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Vet nån om man kan skicka nedladdade ringsignaler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zitch Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Onödig tråd. använd google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Zitch är ifarten igen. Han undra snällt om man kan skicka ringsignaler med en mobil. Bara för att du inte gillar kattälskaren och din Topic blev låst med hjälp av hans rapport, så bara måste du försöka hämnas... Vem tror du att du är egentligen? On- Topic: Ja, det går. Vad har du för mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 3310,på dom egna så går det att skicka men en nerladdad går inte att skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Har SonyEricsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag hade en 3310 för ett tag sedan och om jag inte minns fel så kunde man öppna den nerladdade låten i komponeraren och då kunde man skicka därifrån tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag tror det var en 3310,jag har den i komponeraren men det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Tänkte inleda med att skriva "högerklicka på filen..." Själv har jag också en SonyEricsson, men jag har haft Nokia förut. Jag har för mig att man kunde göra det någonstans i menyn "meddelanden", eller vad den nu hette... Där fanns det typ inbox, outbox, massa annat skit, och typ "skicka ringsingnal", men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts