Meller Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Är vi egentligen säkra på att San Andreas kommer komma ut till pc? För R* har väl inte bekräftat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Jaja det kommer.. skulle jag tro iaf, Kommer att bli lika som med Vc skulle jag tro.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Är vi egentligen säkra på att San Andreas kommer komma ut till pc? För R* har väl inte bekräftat något? Har för mig at jag har läst i PCGamer att det är bekräftat att det ska komma till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Har för mig at jag har läst i PCGamer att det är bekräftat att det ska komma till PC Nej, officiellt är det inte bekräftat! Men vi vet ju alla att det kommer till PC så småningom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Är vi egentligen säkra på att San Andreas kommer komma ut till pc? För R* har väl inte bekräftat något? Alla andra har ju kommit så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ja har läst nån stans att det kommer ett halvår efter utsläppningen av ps2 sa.. kan vara falskt men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Alla andra har ju kommit så varför inte? Ja de är klart. Jag tror också att det kommer till PC men eftersom R* inte har bekräftat något så blev jag lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts