chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Tror ni att de nya tex: smygandet blir bra eller att gta förstörs av dem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag tror inte det men jag tror att Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag tror inte det men jag tror att Tror att? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Tror det kommer bli bättre helt klart, kommer nog likna smygandet i Manhunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Tror det kommer bli bättre helt klart, kommer nog likna smygandet i Manhunt. ja ja tror ju d blir bättre men ja e ändå lite orolig, därför startade ja denna topic:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag tror att, just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 allt nytt är bra enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) japp håller med till 512500% på den punkten fast jag är ändå missnöjd med hårklippningen Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Men jag hoppas inte på att man gör sönder Gta p.g.a massa extra saker, man tycker ändå att gta är gta, man känner så väl igen de på grafiken, att det är gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 V em har sagt någonting om att smyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 V em har sagt någonting om att smyga. Rockstar har sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 V em har sagt någonting om att smyga. Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts