thotim Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 När jag spelar Tiger Woods PGA Tour 2004 så blir grafiken helt konstig...Ja, jag har dom senaste drivrutinerna till grafikkortet,,,kan det bero på något annat? Såhär ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Skulle inte denna tråd passa bättre i spel? On: Du kanske har sett på för mycket Matrix? Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kanske det...men det handlar mest om grafikkortet...det blir inte såhär i andra spel...jag har: Geforce 4 FX 5600 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kanske det...men det handlar mest om grafikkortet...det blir inte såhär i andra spel...jag har: Geforce 4 FX 5600 256 mb Det var mig en otrevlig ful liten ***** *** ******* bugg Prova att ladda ner de senaste drivrutinerna, om inte det går så prova att installera om, kom ihåg att spara undan dina små saker du har sparat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ibland kan det var problem med just de senaste drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 256 mb geforce brukar inte vara bra till många spel har jag märkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Eller så kan spelet ha missat några viktiga filer.. Testa installera om om inget av dom andra sagt fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Har installerat om men samma problem kvarstår...men jag tror faktiskt att det kan ha att göra med de senaste drivrutinerna....mitt grafikkort har blivit lika konstig den senaste tiden...jag får upp en massa felmeddelanden och ibland, tex när jag lirar doom eller nått så blir skärmen blå och det kommer upp en massa text som säger: fel på fil nv4.dll tror att det är nvidia grejen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 om du installerar from win apdate blir det alltid så. Testa att köra något äldre driv. Testa 50-serien. tror de är bäst för ditt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) Kan du ge mig länk? Mitt 400:ade post..... Redigerad 22 augusti, 2004 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 maybe reinstall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 lol winupdate, installera aldrig därifrån, dom har gamla drivutiner.. Det är något knas med graffekortet, som rekomenderat är det ju bra att avinstallera dom tidigare drivutinerna och SEN installerar man dom nya. Testa annars gå tillbaka till gamla drivutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts