Stevex Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) det är min första bil som ja försöker gjöra klar Redigerad 21 augusti, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det är min första bil som ja försöker gjöra klar Så nice bil, kompis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vilken modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ser skit fint uT zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Vilken modell? modell M5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) updete på den fina bilen Redigerad 22 augusti, 2004 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 updete på den fina bilen Snyggt som F*N ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fixa fronten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 ser bra ut det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 I LOVE BMW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Fixa fronten.. hur? det är inte buckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 kolla bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 ok du förväntar dig så mycket för en total noob på sin första bil , men ja ska fixa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Snyggt jobb!!! Ser lite muckligt ut i fram men, gj!!! Älskar newbies som gör fin fina kärror Har faktiskt också börjat med en (såg att du hade börjat med nu, så de va inte pga dig ) ... Tänkte att ja kunde visa nån screen från den iaf... Jobbigt om det blir massa BMW M5 topics så kommer starta en topic på mitt forum så vill ni se hur den utvecklas så kan ni se det här: http://www.xpisc.se/forum/index.php?showtopic=11 Keep up the good work!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 kolla bilden Snackar du hind för där betyder Cutta h*o*r*a!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Snackar du hind för där betyder Cutta h*o*r*a!? ne det gör jag ej men på engelska betyder det ta bort, typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 Snyggt jobb!!! Ser lite muckligt ut i fram men, gj!!! Älskar newbies som gör fin fina kärror Har faktiskt också börjat med en (såg att du hade börjat med nu, så de va inte pga dig ) ... Tänkte att ja kunde visa nån screen från den iaf... Jobbigt om det blir massa BMW M5 topics så kommer starta en topic på mitt forum så vill ni se hur den utvecklas så kan ni se det här: http://www.xpisc.se/forum/index.php?showtopic=11 Keep up the good work!! Din gta sweden är uppbyggt med samma layout som din sida va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2004 va, nej... har gjort en ny till gta swe... min e så usel så... fast den till gta swe är jag inte heller nöjd med on topic nuy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts