Arman Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vill gärna ha den här (300k-varianten) trailern sparad i min dator... försökte importera hela sidan till Microsoft Frontpage, markera klippet (via HTML-koden) och ta ut länken som motsvarar filmens namn. Det gick att ladda ner filen (högerklicka, spara mål som...) men det var tyvärr en "playlist-fil", med andra ord en genväg till streamingen som fortfarande går till nätet... Finns det något program som fixar just sånt här eller är det någon som kan ett annat trick? Tack i förhand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Tja, fixa Camtasia och spela in, så brukar jag göra med... öhm... hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Camtasia kan inte grabba streamande video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Camtasia kan inte grabba streamande video. Nähänä, jag har bara fyra stycken som jag spelat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag har aldrig kunnat göra det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Jag har aldrig kunnat göra det.. Stäng av hårdvaru-acceleration, då går det finfint. Edit: Maskinvaru-acceleration hette det visst enligt min dator. Redigerad 21 augusti, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 I vilken meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Högerklick varsomhelst på skrivbordet (utom ikoner, aktivitetsfält, fönster o.s.v.), ->Egenskaper->Inställningar->Avancerat->Felsök->Sen drar du ner mätaren vid maskinvaruacceleration till noll och startar om datorn. Efter det går det, och du kan också köra Print Screen från WMP o.s.v. Edit: Meh, skrev fel. Redigerad 21 augusti, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Sänks inte prestandan i spel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Sänks inte prestandan i spel då Det har jag ingen aning om. Men jag har upptäckt att man inte behöver starta om datorn efter man ändrat, så det är inte så mycket krångel att ändra tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Better yet Får väl prova.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Öppna playlist filen i notepad. Hitta länken. Öppna frontpage och gör en länk till den filmen. Högerklicka>spapa mål som. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Öppna playlist filen i notepad. Hitta länken. Öppna frontpage och gör en länk till den filmen. Högerklicka>spapa mål som. Klart. Har redan försökt... laddade bara ner mer playlists... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) Har redan försökt... laddade bara ner mer playlists... Då gör du nästa.....och nästa...och nästa...tills du hittar en som inte är playlist...nånstans måste ju den riktiga filen finnas...annars skulle ju inget program spela upp den...eller hur? Redigerad 23 augusti, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts