DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hur gör man texturer till zmodeler jag läste hur man ska göra men jag tror inte det ska va så. (Kolla bilden hur det blir) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hur gör man texturer till zmodeler jag läste hur man ska göra men jag tror inte det ska va så. (Kolla bilden hur det blir) Men använd din gamla Topic !!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 gå in på http://www.awesysnet.ca/zmt/v1/tex.html o sluta göra onödiga topics (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag har läst den en jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axel Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 markera alla veritices o ta surface->normals->calculate sen tar du bara o försöker ingen med textureringen. Tips: Välj en grupp av faces(markera dom), välj Assign UV, klicka på en av dina markerade faces (se till att SEL är markerat) o sedan någonstans utanför modellen. tryck på den där fyrkanten längst upp i nått fönster o på listan som kommer fram väljer du UV-mapper sen e de bara å ta o justera in dina trianglar med modify->move Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts