tojo909 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Först så klarade jag spelet med att fuska.. Nån månad senare spelade jag om VC och klarade alla uppdragen utan fusk. Det känns bättre att klara spelet utan att fuska faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERROLS TRUMMA Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Först så klarade jag spelet med att fuska.. Nån månad senare spelade jag om VC och klarade alla uppdragen utan fusk. Det känns bättre att klara spelet utan att fuska faktiskt. Men va trevligt ja har iaf klarat det utan fusk ett antal ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ja, använder aldrig fusk när jag klarar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Inte 100%, för jag har inte nått dit, men storyn har jag klarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Japp.. klarade storyn, och sen fick jag för mig att bevisa att det går att få 100% med fusk, så än har jag inte klarat 100% utan fusk. Men storyn, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Klarade storyn till PS2 utan att använda fusk en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Klarade storyn till PS2 utan att använda fusk en enda gång. Det Gjorde Jag Med... Det Svåraste Uppdraget Var Nog Death Row Eller Vad Det Heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nallen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 kan man ha mods till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Nej, vad har det med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Japp.. klarade storyn, och sen fick jag för mig att bevisa att det går att få 100% med fusk, så än har jag inte klarat 100% utan fusk. Men storyn, jo. Haha, det kommer jag ihåg Har klarat storyn i VC utan fusk ja, inge kul annars ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Givetvis (?) så har jag klarat storyn utan fusk, men sen har man ju testat med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Klarar aldrig spel med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ja, jag klarade VC Storyn utan fusk. Men inte 100 % för det pallade jag inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag klarade storyn och lite till utan fusk. Fast när man klarat storyn så fuskar man lite utan att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 Jag har aldrig ens testat att fuska i VC, har spelat igenom det 5 gånger fast bara fixat 100% 2 av dom. Finns det nå roliga fusk till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 VOTE: ja, storyline och 99.9999% (utom ett hopp, som jag fortf stör mig på). Det känns som om attt ett spel som man använt fusk i (för att klara av) är ett svårt och tråkigt spel som man helst slipper. Det är kul att dummasigfuska dock (odödlig och skjuta på bilar hela tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2004 klarat 100% helt utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts