Meller Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vet ni vart man kan köpa PES 3 (pro evolution soccer) nånstans? Jag har letat på flera internetsidor men inte hittat nåt. Jag vill helst inte köpa de online utan i affär t. ex siba,elgiganten. Någon som kan hjälpa? PS. Jag vet att de finns på webbhallen .DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 och du köper det inte därifrån på grund av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 och du köper det inte därifrån på grund av? Vill ha spelet så snart som möjligt och beställer jag idag så får jag ju de inte förens på fredag . Men kommer att köpa de därifrån om ingen vet vart man kan köpa de. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kolla först om webhallen har spelet i butiken...om dom har det så behöver du inte beställa eller boka det. Nej, du går bara till webhallens butik på Adolf Fredriksgatan 13 och köper spelet från kassan...bra va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 cdon.com ginza.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Kolla först om webhallen har spelet i butiken...om dom har det så behöver du inte beställa eller boka det. Nej, du går bara till webhallens butik på Adolf Fredriksgatan 13 och köper spelet från kassan...bra va? Jag antar att du inte bor i örebro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 cdon.com ginza.se Joo Men affärerna som finns i örebro (som säljer dataspel) är: Siba, Elgiganten, GAME, ONOFF och Tradition (de är dem jag kommer på nu iaf). Är det någon som vet om spelet finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Joo, Tradition och GAME lär ju sälja spelet...men jag är tveksam på ONOFF, Siba och Elgiganten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 mm dom säljer ju bara spel som the sims och sån skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 okej, men beställ från webhallen då...även fast det tar tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Okej, tack alla. Ska ta en sväng med moppen nu genom halva stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts