jack Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 installerar man det där programet som man byter hjul med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 man laddar ner det och andvänder antingen manuell eller automatisk install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det finns ingen auto install Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 tragiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) tragiskt För i helvete vad du ska klaga då! Alla kan inte allt ( absolut inte du ) Du ska inte komma hit och tro att du bestämmer över allt och alla..du har bara varit medlem i två månader, men ändå tror du att du har mer makt än Hultan och dessutom mobbar du alla noobs...dom kan väll inte rå för att dom inte vet hur man gör en grej? men om du istället skulle tala om hur man gör så skulle dom inte vara noobs längre och du skulle slippa läsa alla deras jobbiga frågor...OM DET NU STÖR dig ÄR DET VÄLL BARA ATT IN TE LÄSA DÅ?.. Han har till och med varit medlem nästan ett åt längre än dig. ( Förövrigt dagen efter att jag fyllde 13 ) Till din fråga: Jag är 100% säker på att det fanns en automatisk installations fil så prova att ladda ner filen från en anna hemsida och kolla annnars kan man alltid läsa readme Redigerad 21 augusti, 2004 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag har laddat ner från olika sidor jag har varit medlem i mer än ett år och jag mobbar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 inkompetens 2.0 andvänd readme där står allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det enklaste är väll att installera den med Vice City Mod Manager (VCMM). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag har laddat ner från olika sidor jag har varit medlem i mer än ett år och jag mobbar inte Ne inte du, Men [ironi] Besserwissern Griimn som vart medlem i nästan två hela månader...jag tycker vi alla tar av oss hatten och hälsar denna veteran på gtasajten "HEIL THE MASTER" [/ironi] men om du menar de där wheelmod som gör så att alla bilar kan ha olika hjul om den som gjort bilen har lagt till hjulen i dff filen så är jag 110% på att de fanns en auto installer. men så är det när man blir gammal man glömmer saker, men läs i readme där står det helt säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) säger så här... om han inte hittar en auto installer så finns det 2 saker att göra: leta ORDENTLIGT!! eller andvända manuella, det borde väl vem som hellst fatta så min irritation över inkompetenta människor har med min medlemstid att göra? jag förstår inte sammanbandet men eftersom du har varit medlem så länge har du kanske nått en högre level och har rätt coolt me såna här rollspels sajten, ska försöka levla nu och kanske bli lvl 2 Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Ja har fan inte sagt att ja har högre level eller nått sånt skit..bara att du inte ska komma hit o tro att du kan allt och är bäst...du kan ju försöka vara lite trevligare i början så att folk inte får fel uppfatning om dig och sen att du bara vart medlem i två måånader men beter dig som om du ägde forumet gör ju inte saken bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 well du sitter ju just å säger att man inte kan säga vad man vill om man inte är veteran... btw så är det inte alltid autoinstaller på den, bara för att rätta dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 well du sitter ju just å säger att man inte kan säga vad man vill om man inte är veteran... btw så är det inte alltid autoinstaller på den, bara för att rätta dig... Ja har inte sagt att man behöver va veteran..bara att man inte kan tror att man äger stället om man inte vart medlem iaf ett halvår Och ja sa bara att de va Auto installer på den jag laddade ner ja ahr inte sagt att de e på alla Läs innan du klagar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 Får man äga stället när man har vart medlem i ett halvår då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 tragiskt Men för f*n griimn, jävlas inte med folk bara för att dom inte vet en liten sak... gtasajtens forum är dessutom till för att hjälpa varandra med... det känns på nåt vis som om det blivit mer bråk mellan dig och andra medlemmar på gtasajten än gtasnack sen du blev medlem... jaja... du har ju bra musiksmak i alla fall, men ett bra band gör ingen bra person! börjar bli ganska iriterad på dig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 (redigerad) nu har jag lust att säga nåt som jag inte ska säga, idiotjävel det där var igår, jag ids inte hålla på längre så BLOW ME Redigerad 22 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts