the gamer Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag såg att på stranden så står där en Oceanic, som oxå va med i Vice City... har ni sett nått i nån film från SA?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 aaa, jag såg, mns inte vilken film, ska leta upp.. iallfall såg en kille som va lik O-Dog från Meance to society (Stavade säkert fel där) Me naj ska leta upp den å ta screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 finns redan en sån här topic, ha inte så brottom me att skapa nya topics hela tidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) http://rtccenter.topcities.com/gta/polis.jpg http://rtccenter.topcities.com/gta/polis.jpg koppiera in texten i adress fältet! Här e en bild på nåra poliser! Redigerad 21 augusti, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 finns redan en sån här topic, ha inte så brottom me att skapa nya topics hela tidan lol du ska alltid gnälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 klart jag ska när det finns 4 st likadana och folk bara skapar fler och fler, man kan lägga till ett svar i dom andra trådarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the gamer Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 men jag upp täckte dom andra 3 sek. efter att jag skapat min så att..... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts