Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Min PS2: a gick sönder för ett tag sen och ett soel satt i som jag vill ha ut. Min pappa och jag har försökt ta isär det, men kommer inte så långt. Vet nån hur man får isär det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ta en stor hammare å börja banka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Men garanting försvinner då... så om ni inte fixar det så blir det lite osis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vilken version? är det SHCP-30004 kan jag hjälpa, min ligger isärplockad atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 på under sidan siter det 6 st svarta fyrkanter peta ut dom och i där ska det finnas skruvar skruva ut dom och tada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 på under sidan siter det 6 st svarta fyrkanter peta ut dom och i där ska det finnas skruvar skruva ut dom och tada onej det är mer än så, är ju 20 skruvar till inuti sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) @Topp3 Det är bara ett års garanti på en PS2: a, och jag köpte min i januari 02. @Mikolan Hitta två nummer på baksidan av maskinen. Är det nummret som det står "Serial" före eller är det nummret som sitter på vad som ser ut som en streckkod? @Korven Jag har gjort det men den sitter iaf fast. EDIT: Ja, jag har en sån modell Mikolan. Kan du hjälpa mig nu? Redigerad 21 augusti, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 @Topp3 Det är bara ett års garanti på en PS2: a, och jag köpte min i januari 02. @Mikolan Hitta två nummer på baksidan av maskinen. Är det nummret som det står "Serial" före eller är det nummret som sitter på vad som ser ut som en streckkod? @Korven Jag har gjort det men den sitter iaf fast. EDIT: Ja, jag har en sån modell Mikolan. Kan du hjälpa mig nu? XD får väl dra hemmåt då. börja med att lossa dem små fyrkanterna på botten av ps2:t och skruva ut alla skruvar, sen kan du lyfta på botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag fick upp den nu. Nu måste vi skruva isär ROM: en men skruvarna är så jävla små. Förresten står det nåt om osynlig laser. Kan det va farligt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag fick upp den nu. Nu måste vi skruva isär ROM: en men skruvarna är så jävla små. Förresten står det nåt om osynlig laser. Kan det va farligt eller? Skulle tippa att det är lasern den läser skivorna med, så det är ingen fara så länge PS2:an är avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) varför ska du in i ROM:en? Fan har slut på batteri i kameran, men hittade en annnan guide: http://www.piratbyran.org/?view=articles&id=64 Redigerad 21 augusti, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) NM Redigerad 21 augusti, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 varför ska du in i ROM:en? Fan har slut på batteri i kameran, men hittade en annnan guide: http://www.piratbyran.org/?view=articles&id=64 Det är väl där spelet sitter? Eller? Guiden hjäpte mig tycärr inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det är väl där spelet sitter? Eller? Guiden hjäpte mig tycärr inte så mycket. har aldrig plockat isär rom:en så kan inte hjälpa på den fronten. google lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Har några bilder på när min papap öppnade mitt och kollade lasern, är det sånna du behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ja, spelet sitter ju i samma del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts