Lill Saint Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Hej, Jag har gjort en stunt film i Windows Movie Maker och den är klar. NU undrar jag hur man ändrar format på filen så att jag kan kolla den i t.ex. Windows Media Player eller Power DVD, går det??? Tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag är inte van i WMM men det måste väl gå att "spara som..." och välja format, t.ex. .avi eller .wmv elller alternativt så borde det finnas "Exportera" och då välja .avi/.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Välj Spara på dator. Finns bara WMV att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Använd stoik video converter för att konvertera från wmv till avi. Gratis. Googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts