DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hur gör man dummies i zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det lätaste är att importera en orginal bil och ta dummisarna från den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 det lätaste är att importera en orginal bil och ta dummisarna från den. ok... men var ser man dummies (Där man lägger in ena halvan när man sätter ihop bilen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 bättre förklaring på din fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 visas dummies där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jadå! dom visas där, alla har namn som door_hi_ok dummy eller chassis_dummy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 tack men ska jag göra dörren och vindrutor nu eller ska jag göra hela bilen nu (utom dörr och vindrutor) och vänta till sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 vet inte, dörrar är ju en stor del av bilen men vindturan kan nog vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jaha men ser du nått fel på denna (mer än att jag inte har gjort bottnen och bakdelen) en till sak "måste man göra insidan av bilen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nja, förutom att lyset ser lite trekantigt ut så är det nog inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nja, förutom att lyset ser lite trekantigt ut så är det nog inget jag vet att det är trekantigt jag ska fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts