Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 nå? Vad valde ni? själv valde jag TGF! Det slår GM, och de andra programmen är för avancerade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 TGF, men jag vill ha Jamagic! Tyvärr det kostar det rump mycket, och så är det så avancerat! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Gör inga spel just men moddar... Vote: C++ btw... ni glömde C... ( ) *EDIT* dessutom är c++ inget program det är ett språk, program som man kan använda till Cpp programmering: Devc++ MVCPP (Microsoft visual C++) tror det hette nåt sånt och sen finns ett antal fler program.... Redigerad 21 augusti, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Kanske lite kämpigt för oss som lever för TGF att förstå Och jag antar att programen som är med på röstningen är dom som man pratar om mest på forumet... Redigerad 21 augusti, 2004 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Gör inga spel just men moddar... Vote: C++ btw... ni glömde C... ( ) *EDIT* dessutom är c++ inget program det är ett språk, program som man kan använda till Cpp programmering: Devc++ MVCPP (Microsoft visual C++) tror det hette nåt sånt och sen finns ett antal fler program.... jajaja mister perfektionist..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jajaja mister perfektionist..... of course! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vote: TGF Började med GM, men sedan bytte jag till det jag använder nu, nämnligen The Games Factory... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vote: TGF Började med GM, men sedan bytte jag till det jag använder nu, nämnligen The Games Factory... Och det älskar vi dig alla för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hmm, få se nu....... om ni har med C++ borde ni ha med några fler: Java J# C# C C.Net VB VB.Net PHP ASP Python OMG, ni glömde ju skitmånga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2004 hmm, få se nu....... om ni har med C++ borde ni ha med några fler: Java J# C# C C.Net VB VB.Net PHP ASP Python OMG, ni glömde ju skitmånga! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 hmm, få se nu....... om ni har med C++ borde ni ha med några fler: Java J# C# C C.Net VB VB.Net PHP ASP Python OMG, ni glömde ju skitmånga! Jag tog bara de som de flesta använder på forumet, förresten så finns det miljontals olika spelprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 click and create och the games factory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag tog bara de som de flesta använder på forumet, förresten så finns det miljontals olika spelprogram Miljontals? det var det muppigaste jag har hört, skriv tusen, ta kopiera och klistra in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Jag tog bara de som de flesta använder på forumet, förresten så finns det miljontals olika spelprogram hur vet du att de flesta använder gm/tgf/annat simpelt till att skapa spel? har du gjort en undersökning tidigare? ska man skapa en poll ska man göra det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Det är iallafall de program som det pratas mest om, det kan du inte förneka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 Var kan man skaffa några av dessa program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 TGF och Jamagic går att finnas på clickteam.com, och GameMaker finns på gamemaker.nl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 jag använder tgf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 (redigerad) null vote,, gör inga spel men det skulle va kul o testa.. måste testa nångång vilket spel är lättast för en nybörjare som mig? Redigerad 23 augusti, 2004 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 23 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2004 null vote,, gör inga spel men det skulle va kul o testa.. måste testa nångång vilket spel är lättast för en nybörjare som mig? har inte provat alla men tgf är inte så svårt att lära sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts