Ruffy Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Har smygtittat lite på den, vill inte se för mycket, men jag såg ett ställe som hette Hanky Panky Point! Vad för lite småroliga ställen har ni sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Ett stort ställe kallat Ganton ska nog basera på området Compton i Los Angeles. En av R* twistade namn... Redigerad 21 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ganton* jo de verkar coolt, det är väl där bot i börjarn gissar jag OG LOC låter som en dålig härmversion på LOCDOG från ghettoblasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det finns ett ställe nedanför palomino creek som heter northstar rock = rockstar north Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 om ni kollar på mulholland och sen vinewood hills mansion står det att det bor plastik kiruger där (plastic surgeons) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) kanske kan dom ändra ens utseende något om man e jagad av snutar?? bättre acc på bilarna men poliserna skjuter som i dom första cs betorna =D Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 kanske kan dom ändra ens utseende något om man e jagad av snutar?? bättre acc på bilarna men poliserna skjuter som i dom första cs betorna =D Håll cs utanför detta forum, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 shit lugna ner dig dampunge jag säger precis vad jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vem är det som är dampungen egentligen...? Det var ingenting vilt med det Ruffy sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 shit lugna ner dig dampunge jag säger precis vad jag vill Det där var väl ganska bra sagt va? Tycker inte om att skriva att jag reportar för man låter som en duktig liten pojke, men det blir report ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) ni alla borde växa upp på de här forumet vad jag menar med cs animationer är att dom är grymt fula och bara överkroppen rör sej medans underkroppen har ett eget litet liv hoppas du känner dig jätteduktig Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ni alla borde växa upp på de här forumet Vem fan är det som ska växa upp här? Det är du som ska det.. Du är precis som någon jävla barnunge som vet allt och alltid ska ha rätt! Och varför bli sur på Ruffy för att han bad dig hålla Cs utanför detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 shit lugna ner dig dampunge jag säger precis vad jag vill Det gör du inte alls, vi har regler på det här forumet och det står klart och tydligt att hot och kränkningar är förbjudet. Du är väldigt, väldigt nära din fjärde varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 om jag har lust att jämföra san andreas fula animationer med cs fula animationer så ska ingen säga åt mig att jag ska hålla cs utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 om jag har lust att jämföra san andreas fula animationer med cs fula animationer så ska ingen säga åt mig att jag ska hålla cs utanför Men om någon säger det (vilket är helt upp till han) så får inte du kalla honom dampunge, tänk till nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hemskt att kalla nån dampunge? vad vet jag han kanske har damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Med risk för att låta nörd tänker jag förklara för folk om sjkukdomen DAMP. DAMP är en liten störning i huvet som gör att personen som lider av det inte kan koncentrera sig lika lätt som andra personer. Den drabbade blir även rastlös och blir ofta stökig, men observera DAMP har inget med aggresioner att göra, DAMP är endast koncentrations-svårigheter..... Det var bara det jag ville ha sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 okej damer.. lägg av med ert tolvåriga uppförande För att kommentera kartan: Idlewood i Los Santos namn påminner rätt mycket om Ingelwood, statsdel i Los Angeles, för oss som kan våran Pulp Fiction vet ju så klart att Jules (Samuel L Jacksson) är från och bor i Ingelwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Med risk för att låta nörd tänker jag förklara för folk om sjkukdomen DAMP. DAMP är en liten störning i huvet som gör att personen som lider av det inte kan koncentrera sig lika lätt som andra personer. Den drabbade blir även rastlös och blir ofta stökig, men observera DAMP har inget med aggresioner att göra, DAMP är endast koncentrations-svårigheter..... Det var bara det jag ville ha sagt. thats my point, det var mitt sista offtopic inlägg tycker inte ni att dom släpper för mycket info? nåt måste man ju upptäcka själv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vem fan är det som ska växa upp här? Det är du som ska det.. Du är precis som någon jävla barnunge som vet allt och alltid ska ha rätt! Och varför bli sur på Ruffy för att han bad dig hålla Cs utanför detta forum? SÄjer bara en sak till er två:LOOOOOOOOOOOOOL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts