Thunder Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag är rega mig idag här på gtasjten men jag har varit med sen början. Läg in bilderan och vidiorna här så all kan se dom. Jag är inte hemma på såna här furum men jag har anlitats för att hålla koll på er. Jag jobbar på R* som ni kallar det. Ni ska förstå att R* gjorde cj svart för att vissa att dom inte är rasister. Min svenska är inte så bra, ja det vet jag så ni behöver inte klaga, ni vet vilka ni är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hahaha jobbar åt R* ta och gräv ner dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Ehm.... visst att du jobbar för R*, och jag är batman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Om du jobbar på R* äger jag Microsoft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Alla verkar jobba för Rockstar nu för tiden *Varning på Thunder* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts