okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Om ni går in på R* officiella hemsida och klickar runt lite på Los Santos-kartan så kommer ni hitta en massa videos som inkluderar basketlir, gängaktivitet, beachparyn mm. Det finns även en massa nya bilder som jag har postat i den officiella tråden... Redigerad 21 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det är typ bara du och jag som är vakna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Det är typ bara du och jag som är vakna. Offtopic, minst sagt... Jag och -MadeMaN- är ju online med Ontopic: fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Riktigt coola bilder, kan nog bli lite svårt att få tag på bilder efter det här. Jag har ännu inte hunnit utforska hela kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Har jag, och jag är hur glad som helst!!!! Kolla Officiella "nya bilder" topicen och skrik!! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Alltså inte nog med att det är en massa sköna bilder och små videoklipp. Det står ju en massa fett intressanta grejer överallt, om vartenda kvarter! Även fast man inte har spelat spelet än så har man ju redan fått lite lokalkänsla för Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Lägg märke till en vy som kommer upp i det vänstra fältet när man klickar på Palomino Creek. Så underbart snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 jag såg dirty harry så jag missade tyvärr att kolla in sidan när den öppnade men nu har jag sett den och även startat en undersökning om vad folk tycker om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Flygplanet e coolt som man ser på filmen hoppas man kan flygga de oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Om ni klickar på stadsdelen Ganton och sen krysset som är längst ner till vänster så säger han call the K-9 Unit...Tror ni att det kommer finnas med hundar i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) J*vlar va snyggt o fränt! Nu längtar man ännu mer! EDIT: Videon när han klipper sig så går han in till frisören inte springer som på VC hoppas man kan gå o springa som på Mafia Redigerad 21 augusti, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Mycket ny information!!!!! Kartan var underbart detaljerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 J*vlar va snyggt o fränt! Nu längtar man ännu mer! EDIT: Videon när han klipper sig så går han in till frisören inte springer som på VC hoppas man kan gå o springa som på Mafia Man kan det. På Ps2 Men fina videos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jippie! *host* Vill ha *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Var ser man filmerna jag ser bara movies och där är bara trailern? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Nu har jag sett det Fan vad fett det verkar va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Om ni kollar videon som kommer fram om man klickar på polisstationen så får man se för första gången lite skott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Okka, du har väl sett blood in blood out? vagos= vatos locos? Det känns som om man kommer ta över vinewoodmansion när man kommit upp sig lite, refererar till den bilden som är tagen där när CJ är iklädd kavaj och grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Okka, du har väl sett blood in blood out? vagos= vatos locos? .... Jag gillar hur du tänker där, de säger att de är ett Latino gäng och namnet påminner faktiskt om Vatos Locos Bara det att i Blood in Blood out är vatos locos inte ett särskilt stor gäng precis men det tar säkert inspiration där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag gillar hur du tänker där, de säger att de är ett Latino gäng och namnet påminner faktiskt om Vatos Locos Bara det att i Blood in Blood out är vatos locos inte ett särskilt stor gäng precis men det tar säkert inspiration där ifrån Jo VL är ändå ganska stort, de hade ju massa medlemmar, både ute och sen inne i fängelset.. Vem vet, La Onda kanske kommer också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts