tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) På den nya offeciella sidan, som Rockstar i natt utfärdade ska det tydligen finnas en video på ett beachparty. Enligt den här källan ska det tydligen finnas det. "...and some other information (Including a brand new video of a beach party)." Det konstiga är bara att jag inte hittar nån annan video en trailern, i en mängd olika varianter. Redigerad 21 augusti, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) På den nya offeciella sidan, som Rockstar i natt utfärdade ska det tydligen finnas en video på ett beachparty. Enligt den här källan ska det tydligen finnas det. "...and some other information (Including a brand new video of a beach party)." Det konstiga är bara att jag inte hittar nån annan video en trailern, i en mängd olika varianter. Om du klickar runt lite på kartan så hittar du den!! Åh vad jag älskar R*! Edit: Man hittar även en liten filmsnutt med gängaktiviteten i Mexicoområderna och en massa bilder! Redigerad 21 augusti, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) Okej, nu är jag med. GRYMT! Tack Okka. Redigerad 21 augusti, 2004 av tejwarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maze Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Såg ni hur mycket folk det var på beach partyt ? Lätt att man ska åka dit och slakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska lätt migla asmkt och få apamkt respekt.... ska bli som Benny i Guds Stad.. coolaste knarklangar yuppien med fetaste respekten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska lätt migla asmkt och få apamkt respekt.... ska bli som Benny i Guds Stad.. coolaste knarklangar yuppien med fetaste respekten Hehe han är så het Benny =) Synd att han blir skjuten bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 ska lätt migla asmkt och få apamkt respekt.... ska bli som Benny i Guds Stad.. coolaste knarklangar yuppien med fetaste respekten På vilket sätt är knarklangare coola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts