asshumla Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Skulle nån kunna fixa bra blue prints(eller bilder?) på en bike trail cykel ??? Tänkte göra det som första fordon nånsin i ZModeler ! har lärt mig hur det går till nu (kan behöva hjälp med texturering mm. senare!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 (redigerad) en sån här? haha skoja, jag kan leta en du kan ju sätta in en request på smcars.net´s forum också, dom brukar fixa fram de mesta Redigerad 20 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 hur lägger man upp flera bilder i en reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 cool, speciellt flaggan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 hur lägger man upp flera bilder i en reply? Går bara om du länkar till bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 (redigerad) det var ju mindre glädjande, jaja ja får göra en jättebild av alla Redigerad 21 augusti, 2004 av Griimn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 en sån här? haha skoja, jag kan leta en du kan ju sätta in en request på smcars.net´s forum också, dom brukar fixa fram de mesta jag menade en sån man trampar själv ! fast COPSTAR har länkat till bra bilder ! Men tack för hjälpen ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 21 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag tyckte det vart för besvärligt att göra cykeln... så COPSTAR får göra den sen nån gång(han ville det!) Men han skriver i Topicen då han börjar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts