DuZ0r Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hej behöver jag nått sorts nytt playstatoin 2 eftersom det kommer va dual nånting på cd skivan alltså 2 sidor kommer jagb behöva nått nytt ps2 då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hej behöver jag nått sorts nytt playstatoin 2 eftersom det kommer va dual nånting på cd skivan alltså 2 sidor kommer jagb behöva nått nytt ps2 då eller ? Det går ett rykte om att sa inte funkar t de allra äldsta ps2 men d e no lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Nej, det var ett rykte. Kan alla lära sig nu?! Alla PS2 fungerar med San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Precis, och jag förstår inte vad den som spred ut ryktet ville nå ut med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Precis, och jag förstår inte vad den som spred ut ryktet ville nå ut med det. Håller för fan med om d............! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Okej så det är inte så att nått ps2 e gammalt å inte kan läsa på båda sidorna av skivan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Okej så det är inte så att nått ps2 e gammalt å inte kan läsa på båda sidorna av skivan ? Det är bara en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 men ta det bara lugnt det är bara ett rykte såklart att det kommer funkar till alla ps2'or annars hade det varit sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Hej behöver jag nått sorts nytt playstatoin 2 eftersom det kommer va dual nånting på cd skivan alltså 2 sidor kommer jagb behöva nått nytt ps2 då eller ? Japp det var bara ett rykte av någon som ville förstöra för folk. Tänk dom som köpte nya PS2 ? Synd om dom inbitna fansen.. (){v}/v3|) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Jag har hört att man ska kunna använda ena sidan av skivan som sandpapper. Dessutom ska det tydligen medföljas en slipmaskin vid köp av spelet. Dessa uppgifter har bekräftats av talesmannen för Rockstar Games "Sandy Joker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts