Telus Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Det finns bara ca10 byggnader som kan gå in på gta-vice city?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 mmm.....soooo?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej det många många fler! Enligt rockstar ca 60 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Nej det många många fler! Enligt rockstar ca 60 st! Jag får en känsla av att rockstar vet lite mer än alla andra när det gäller den saken.... dessutom har jag varit inne i många fler än 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chr1s Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag med, minst 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts