Pico Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 7/10. Gillade den inte, bara sekvensen där flygplanet är över staden, men jävligt skönt att få se lite in-game footage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Vote:5/10 Den var för kort tycker jag men jag fick se lite hur det var, saker som jag redan visste men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Ja tycket den vara bra 5/10 Är det bara jag som har märkt att den e senurerad (stava?) Musiken e skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Längtar ni mindre till SA nu eller? Nej, längtar exakt lika mycket efter SA. Bara för att jag inte gillade trailern så betyder det väl inte att jag ogillar spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 9/10 Vi har nu fått sett San Andreas i rörliga bilder, och jag tror inte att ni som nu totalsågar den hade gjort det om det vore det första ni såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 vote: 1/10 den går ju bara en sekund sen stannar den en sekund sen går den en sekund och håller på så... Haha så trailern är dålig för att du har kass uppkoppling? Ladda ner den då vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 vote: 1/10 den går ju bara en sekund sen stannar den en sekund sen går den en sekund och håller på så... seriöst hur dum får man bli.. Den buffrar förmodligen.. annars är det din dator som inte klarar av den... Sj så tyckte jag den inte var så överdrivet bra men ändå grymt ju! Om man vill ge den 0/10 så är man nog inget riktigt GTA-fan vote: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 trailern sög.. men spelet lär bli bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Hittar inte trailern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 Lol! Den finns ju överallt! Titta runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 vote: 1/10 den går ju bara en sekund sen stannar den en sekund sen går den en sekund och håller på så... Då är det din dator som du ska ge 1/10, pucko... Vote: 8/10 Hade velat se lite mer action, fast den var ju hur jämra grym som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 20 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2004 skön musik, coola klipp, en helcool trailer att reta fansen med låta dem lukta på suddgummit lite, mitt betyg är kanske för snällt men jag ger det 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 7/10. Gillade den inte, bara sekvensen där flygplanet är över staden, men jävligt skönt att få se lite in-game footage. (7/10) Jag håller med, vyn över staden med flygplanet var grym som fan. Men jag är lite missnöjd över att man inte fick se när man slåss. Det har ju snackats fett mycket om olika fightingtekninker och träning. Simningen hade jag också velat se "in-action". Men som tidigare nämnt, det kommer ju fler trailers. Det är klart att man längtar mer nu mot eljest, det här var ju första gången man fick se "real gameplay". Helt klart värt en sjua. Även om det finns gamla VC-trailers som är mycket snyggare redigerade och ger en mer konsekvent överblick på spelet så är det här väldigt kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Men jag är lite missnöjd över att man inte fick se när man slåss. Det har ju snackats fett mycket om olika fightingtekninker och träning. Simningen hade jag också velat se "in-action". Men som tidigare nämnt, det kommer ju fler trailers. Om nu R* följer mönstret från Vice City's trailerschema (och R* brukar ju föja mönster) så visar augustitrailern stämningen och miljön medans novembertrailern visar lite mer action och cutscenes och den trejde visar gängaktiviteten, lite mer action och bilstunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Vote 8/10 Hadde velat se ragdollen Hoppas dom gör en trailer där dom demonstrerar ragdoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Boy Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Från mig fick den 10/10 för att det var en sån j***a känsla att titta på trailern med musiken jag längtar verkligen tills det är jag som sitter framför ps2 och spelar som bara den. Jag tycker inget med trailern var dåligt!! ja den ROCKADE!!! verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 då kastar ju upp dom helt kaotiskt som om dom vore arga eller nåt Oj vad farligt, har du tänkt på att dom kanske är arga? Jaja, jag ger den 6/10, hade hoppats på lite mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 1/10 den var för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 vote: 1/10 den går ju bara en sekund sen stannar den en sekund sen går den en sekund och håller på så... dET BLIR EN 8 EFTESOM MAN FICK SE LITE NYTT MEN, DET VIKTIGASTE VA VÄL ATT SE SPELET IN ACTON!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice-Nasty Skrivet 21 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2004 Trailer var riktigt kass :| men det duger väl 2/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts