Jump to content

Betygsätt Trailern

Jacker
 Share

Vad ger du SA Trailern för betyg?  

92 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

vote: 1/10

den går ju bara en sekund sen stannar den en sekund sen går den en sekund och håller på så... :shifty:

seriöst hur dum får man bli.. Den buffrar förmodligen.. annars är det din dator som inte klarar av den...

Sj så tyckte jag den inte var så överdrivet bra men ändå grymt ju!

Om man vill ge den 0/10 så är man nog inget riktigt GTA-fan :lol:

vote: 7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7/10.

Gillade den inte, bara sekvensen där flygplanet är över staden, men jävligt skönt att få se lite in-game footage.

(7/10)

Jag håller med, vyn över staden med flygplanet var grym som fan.

Men jag är lite missnöjd över att man inte fick se när man slåss. Det har ju snackats fett mycket om olika fightingtekninker och träning. Simningen hade jag också velat se "in-action". Men som tidigare nämnt, det kommer ju fler trailers.

Det är klart att man längtar mer nu mot eljest, det här var ju första gången man fick se "real gameplay".

Helt klart värt en sjua. Även om det finns gamla VC-trailers som är mycket snyggare redigerade och ger en mer konsekvent överblick på spelet så är det här väldigt kul att se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag är lite missnöjd över att man inte fick se när man slåss. Det har ju snackats fett mycket om olika fightingtekninker och träning. Simningen hade jag också velat se "in-action". Men som tidigare nämnt, det kommer ju fler trailers.

Om nu R* följer mönstret från Vice City's trailerschema (och R* brukar ju föja mönster) så visar augustitrailern stämningen och miljön medans novembertrailern visar lite mer action och cutscenes och den trejde visar gängaktiviteten, lite mer action och bilstunts!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor